zip dr70 sito+

kevin-zip-0184

Well-Known Member
hallo,

ik heb sinds kort een dr70 onder mn zip laten zetten, echt geweldig wat een power dat ding heeft!(A) maar ik heb een vraag, ik heb nu sproeier 60 erin zitten dat is wat ik weet veel te klein voor een 70cc maar als ik er een grotere sproeier inzet dat komt ie niet vooruit, bij sproeier 64 gaat ie al moeielijk vooruit en als ik groter ga gaat ie helemaal niet meer vooruit. en als ik half gas rijd en ik trek mn gas helemaal verder open dan houd ie ff in (lijkt net of die geen benzine krijgt)

mn setup is:
sito+
rollen 5.5 gr
sproeier 60
std drukveer
paarse trekveertjes
de carb en uitlaat ontgrensd
 
Advertisement - register to remove this

Vervang je uitlaat door een Shot / Yas R en het zal een heel stuk beter rijden.. Heb zelf ook een DR70 met een sito+ gereden, en ook met een Yas R. Ben steeds een stapje sneller gegaan en zit nu ondertussen op een Stage 6 racing cilinder met een Yas C16. Dr zijn zoveel setups die goed rijden, ligt er gewoon aan hoeveel geld je er voor over hebt ;)
 
Vervang je uitlaat door een Shot / Yas R en het zal een heel stuk beter rijden.. Heb zelf ook een DR70 met een sito+ gereden, en ook met een Yas R. Ben steeds een stapje sneller gegaan en zit nu ondertussen op een Stage 6 racing cilinder met een Yas C16. Dr zijn zoveel setups die goed rijden, ligt er gewoon aan hoeveel geld je er voor over hebt ;)

ik zou gewoon een complete speed setup kopen :rolleyes:

hier vraagt die jongen toch niet om??

een sito plus wil prima lopen met een DR70 , gewoon goed afstellen ,een snelle uitlaat zal iets meer vermogen geven , maar echt veel sneller trekken zal ook meevallen , + het lawaai.
 
ik heb nu een power one variateur, moet nog wel andere rollen erin doen zijn nu veel te zwaar, maar ik ga nu de ene keer 80 en soms 85 maakt niet uit hoe de wind staat.

maar ik kom er verder wel uit nu toch bedankt jongens!

-closed-
 
Back
Top