Zip 4takt maakt raar geluid

Stinna33

New Member
Hai ik ben zelf nieuw in de scooter wereld en heb al aardig wat dingen geknutseld aan mijn scooter. Ik kocht mijn scooter paar maanden geleden op marktplaats en bleek dat ik was opgelicht alles wat ingevet en veel dingen zaten gewoon los in de motor. Ik heb al veel kunnen repareren maar nog niet alles. Zelf wil ik mijn Piaggio Zip 4takt harder laten lopen en heb dus dit allemaal al vervangen.

-vario ring eruit
-andere rolletjes
-andere sproeier
-onbegrensde cdi

Nadat ik dit allemaal had gedaan liep hij 40 Max. En telkens haperde hij en met vol gas ging hij trager dan met half gas. Ook maakt hij sinds kort rare geluiden alsof er iets kapot is

Zouden jullie mij misschien wat tips kunnen geven van wat ik kan doen aan dit probleem?

 
Advertisement - register to remove this

Allereerst, wat ontzettend vervelend dat ze je je bedonderd hebben en gelukkig dat je het wel hebt kunnen repareren tot nu toe. Ik vraag me wel af wat er dan zoal los was in de motor want daar zit niet zoveel wat los kan zijn volgens mij.

Het geluid klinkt als iets met de koppeling. Misschien de deksel er af halen en goed inspecteren, schoonmaken en smeren waar gesmeerd moet worden. Eventueel wat foto's maken en hier plaatsen.

Als je het toch los hebt, kijk dat ook naar de snaar of dat nog in orde is.
 
Allereerst, wat ontzettend vervelend dat ze je je bedonderd hebben en gelukkig dat je het wel hebt kunnen repareren tot nu toe. Ik vraag me wel af wat er dan zoal los was in de motor want daar zit niet zoveel wat los kan zijn volgens mij.

Het geluid klinkt als iets met de koppeling. Misschien de deksel er af halen en goed inspecteren, schoonmaken en smeren waar gesmeerd moet worden. Eventueel wat foto's maken en hier plaatsen.

Als je het toch los hebt, kijk dat ook naar de snaar of dat nog in orde is.
Dankjewel voor de tips ik zal er binnekort naar kijken en laat ik je alles weten!
 
Back
Top