Zip 4takt opvoeren met 70cc

die_witte_zip

New Member
Ik heb sindskort een Piaggio Zip 4Takt gekocht uit 2011 , de zip is nu helemaal standaard en onbegrensd en loopt zo'n 60 Km per uur. Ik kwam laatst een 70cc tegen voor 4Takt
En ik was benieuwd of fit het waard is en of ik veel verschil ga merken in Topsnelheid . Heb bijna geen verstand van scooters en wil mijn zip 4takt zo goedkoop mogelijk opvoeren.
Dus mijn vraag is : is deze 70cc voor 4T bet waard en wat heb ik nogmeer allemaal nodig om hem zo hard mogelijk te laten lopen. Ook wil ik graag weten welke uitlaat ik hier het beste op kan zetten .
Hier de 70cc Waarover het gaat:

 
Advertisement - register to remove this

70cc DMP Cilinder 4T
86mm Sproeier
7 Gram rolletjes
Tecnigas terugloop uitlaat voor 4takt.
Mallosi Multivar met witte drukveer
Naraku Nokkenas

Oké setup om mee te beginnen? Voor mijn zip 4takt.
Weet dat terugloop geen nut heeft op 4takt maar doe het alleen voor de looks.
Iemand nog tips ? Of mis ik iets? En hoe hard zou dit ongeveer lopen. Mijn standaard zip 50cc onbegrensd loopt nu al 60 namelijk. Zonder iets aan veranderd te hebben
 
Welke 80cc is dan het beste ? En wat heb ik daarvoor nog meer nodig? En welke uitlaat kan ik hier het beste voor gebruiken ?
En wat word de topsnelheid dan ongeveer ?
Heb die 70cc namelijk nog niet besteld
dr heeft nu ook 80cctjes goede verhale over gehoord!
Post automatically merged:

70cc DMP Cilinder 4T
86mm Sproeier
7 Gram rolletjes
Tecnigas terugloop uitlaat voor 4takt.
Mallosi Multivar met witte drukveer
Naraku Nokkenas

Oké setup om mee te beginnen? Voor mijn zip 4takt.
Weet dat terugloop geen nut heeft op 4takt maar doe het alleen voor de looks.
Iemand nog tips ? Of mis ik iets? En hoe hard zou dit ongeveer lopen. Mijn standaard zip 50cc onbegrensd loopt nu al 60 namelijk. Zonder iets aan veranderd te hebben

ten eerste raad ik je die cilinder af alsje m toch wilt is dat je eige keuze
daarnaast raad ik die pijp ookaf zou ook niet weten wat een terugloper moet doen op een 2t

denk dat je rond de 70 75 zal gaan en flink wat koppel meer hebt. Wil je echter rond de 80 gaan rijden moet je ook andere vertanding hebben.
 
Back
Top