Zip 4t uitlaat hingggg

Styylla

Member
Hoii, ik heb een vraag over me uitlaat
Mij uitlaat maakt raare geluiden wanneer ik gas geeft maar af en toe gehoord je die hingggggg ook niet iemand die wat ik moet doen
 
Advertisement - register to remove this

Mijn uitlaat doet: popopopopopopopopopop. Wie kan raden wat er is ?

Misschien iets meer gegevens over de scooter, uitlaat, set-up etc. ?
Ik wel. je moet dat pijpje dichtlassen aan het einde van jou demper. dan doet hij dat niet meer ;) :tearsofjoy:
 

Attachments

  • hoi.png
    hoi.png
    57.1 KB · Views: 7
Last edited:
Vind je dat grappig!
Yep! en dit was als grap naar Broos. Beetje humor kan geen kwaad. was ook met een knipoog. Komt onder andere omdat we een hele vage beschrijving krijgen van een klacht waar niemand echt wat mee kan. Dus gewoon mee lachen. word het een stuk leuker van;)
 
Als het een standaard uitlaat is , en wat ouder , komen vaak tussen schotten los , door roest of Corrosie ... What Ever .
Nieuwe uitlaat kopen , dan is het opgelost ..

Wat mijn uitlaat doet weet ik niet Precies , echter de Buren zijn er niet blij mee , maar die moeten niet zeiken , ze hebben Mazzel dat ik met de auto om 6:45 naar het werk ga. :tearsofjoy:

Net FF geluisterd , mijn uitlaat klinkt als volgt:
YAAAAAAAA SUUUUUUUU NIIIIIIIIIII
 
Last edited:
Als het een standaard uitlaat is , en wat ouder , komen vaak tussen schotten los , door roest of Corrosie ... What Ever .
Nieuwe uitlaat kopen , dan is het opgelost ..

Wat mijn uitlaat doet weet ik niet Precies , echter de Buren zijn er niet blij mee , maar die moeten niet zeiken , ze hebben Mazzel dat ik met de auto om 6:45 naar het werk ga. :tearsofjoy:

Net FF geluisterd , mijn uitlaat klinkt als volgt:
YAAAAAAAA SUUUUUUUU NIIIIIIIIIII
Wees dan maar blij dat je geen Yamaha hebt!:tearsofjoy:
 
Oke dan maar nieuwe uitlaat !!
Post automatically merged:

De mijne doet KRAKAKAKAKAKAKA dus opzich best grappig. Dus als je onze hulp wil hou je je bijdehandte bek dicht en geef je informatie waar we wat mee kunnen of je steekt die kroket in de fik
Wow maat rustig aan man zo bijdehand bedoelt ik het niet he !
 
Oke dan maar nieuwe uitlaat !!
Post automatically merged:


Wow maat rustig aan man zo bijdehand bedoelt ik het niet he !
Maak eventueel even een filmpje oid. Ff gegevens aandragen wat voor een scooter je hebt en wat je setup is en dan kunnen we je beter advies geven. Zo maar je uitlaat vernieuwen is niet handig als het probleem ergens anders ligt.
 
Back
Top