Zip 4t 2v stottert

Lezip

New Member
Hallo allemaal ik heb een probleem met mijn zip 4t 2v. Tijdens het rijden en vooral tijdens het optrekken stottert/hapert mijn scooter.
Ik heb al het volgende geprobeerd:
- nieuwe bougie
- nieuw luchtfilter
- verschillende sproeiers geprobeerd(zit nu 80 in)
Maar dit heeft helaas niet gewerkt.
Weet iemand wat heb probleem kan zijn? Ik heb hier nog een filmpje van hoe het klinkt. Alvast bedankt.

 
Advertisement - register to remove this

Dan eens compressie meten. Waarom ben je met de sproeier gaan klooien , reed hij voorheen wel goed ? En heb je er toen iets aan gedaan , dat hij is gaan stotteren ? En welke sproeier zat er als eerste in
 
Compressie meten heeft totaal geen nut want hij rijdt gewoon hartstikke goed op dat sputteren na. Dus aan te weinig compressie kan het niet liggen. En er zit ook nog gewoon een originele sproeier in zegt hij, hij heeft gewoon een keer een 82 geprobeerd maar dat heeft niks gedaan en hoeft toen die oude 80 er weer in terug gezet.
 
Dan eens compressie meten. Waarom ben je met de sproeier gaan klooien , reed hij voorheen wel goed ? En heb je er toen iets aan gedaan , dat hij is gaan stotteren ? En welke sproeier zat er als eerste in
Hij heeft het altijd al gehad, maar ik heb het gevoel dat het wel wat erger is geworden.
 
Dan kan je eens proberen door deze te verstellen , door de clip van de naald naar boven te doen , gaat hij in het middengebied armer lopen , en omgekeerd rijker als je hem naar beneden doet . Maar als alles goed is , moet hij het goed doen .
 
Dan kan je eens proberen door deze te verstellen , door de clip van de naald naar boven te doen , gaat hij in het middengebied armer lopen , en omgekeerd rijker als je hem naar beneden doet . Maar als alles goed is , moet hij het goed doen .
Ik zal het ff proberen bedankt.
Post automatically merged:

Dan kan je eens proberen door deze te verstellen , door de clip van de naald naar boven te doen , gaat hij in het middengebied armer lopen , en omgekeerd rijker als je hem naar beneden doet . Maar als alles goed is , moet hij het goed doen .
Ik zag vandaag wel dat mijn cdi een beetje was gesmolten, zou dit het evt ook kunnen zijn?
 
Last edited:
Back
Top