Nog niksWat heb jij aan je luchtfilter aangepast ?
Max 6k (of moet wel heel dik worden)Wat is je budget ongeveer?
Wat voor blok raad je aan dan?Als je echt wat meer vermogen en snelheid wil zou ik er een 125 / 150cc blok onder monteren. Ik heb zelf een 72cc Naraku met NCY nokkenas en sportuitlaat onbegrensde cdi en mallosi multivar met 6,5 gram en witte drukveer. Ik haal 77 gps. Veel meer is er bij zo'n 4takt niet uit te halen. Heb ook 80cc en 90cc gehad. Als ik het opnieuw moest doen dan meteen een 150cc eronder.
Ja met bijvoorbeeld een powerfilter, en grotere sproeier, Maakt ie wel meer lawaai. Ik heb ook wel eens mensen gezien die een grotere carburateur erop hebben gekregen.Zoi het met 4t een voordeel kunnen hebben als je een andere ontsteking er op zou zetten. En zou het echt vermogne oplwvwren als ik meer lucht toelaat door mn luchtfilter?
Ook meer vermogen?Ja met bijvoorbeeld een powerfilter, en grotere sproeier, Maakt ie wel meer lawaai. Ik heb ook wel eens mensen gezien die een grotere carburateur erop hebben gekregen.
Hoor slechte verhalen daar over, dat je vermogen snel afneemtandere vertanding. Zonder dat kom je lastig boven de 80.
Er zit ook in stuk rubber in de opening van de inlaat, die zou ik er sowieso uithalen. Of anders een powerfilter, maar dan slijten je cilinder en zuiger wel sneller.
Wat voor blok raad je aan dan?
En duur125cc piaggio blokken zijn vgm best lastig te vinden