en het zou kunnen dat je kleBougie wordt wel vochtig, kleppen lijkt me sterk aangezien ik er gister nog op gereden heb?
En als hij het dpet/deed reed hij verder ook goed
en de pakking in je kleppenhoofd kan gewoon in een avond verot zijn gegaan of een lekje hebben gekregenBougie wordt wel vochtig, kleppen lijkt me sterk aangezien ik er gister nog op gereden heb?
En als hij het dpet/deed reed hij verder ook goed
kleppen lijkt me sterk aangezien ik er gister nog op gereden heb?
En als hij het dpet/deed reed hij verder ook goed
16mmZal morgenavond eens kleppen stellen, wat zijn de klepspelingen?
Weet iemand de draad van de bougie voor evt. Een compressie meter?
0,10mm in (boven)Zal morgenavond eens kleppen stellen, wat zijn de klepspelingen?
Weet iemand de draad van de bougie voor evt. Een compressie meter?
beste is allebei 0.150,10mm in (boven)
0,15mm uit (onder)
ik heb gehoord dat het beter is om allebei of 10 of 15 te doen ik weet niet meer welke van de 2Dat heb ik nog nooit gehoord. Uitlaat 0,15 omdat het warmer is (dus neemt meer ruimte in)
mijn zip heeft een voltmeter en start nog wel is bij de 11.5 volt dus niet zo gevoelig , (bij mij)Heb de scooter nog een paar keer kunnen starten.
Van het weekend heeft hij stil gestaan en je raad het al bijna niet aan de gang te krijgen zonet.
Accuspanning was 11,78V en startende weg 10,5V. Gaat hij het hier electrisch echt niet op doen dan?
Weet iemand hoe gevoelig een Zip is op de accuspanning die hij nodig heeft om werkelijk aan te slaan?
Accu 2 uur onder lading gehad en nu start hij binnen een paar tellen. Accu laad netjes bij op 14,1V
Wie zegt dat? Letterlijk iedereen die ik ken zegt 0,10 en 0,15, ook de beste monteurs.ik heb gehoord dat het beter is om allebei of 10 of 15 te doen ik weet niet meer welke van de 2