Zip 4t2vstart niet

beunhaas73

New Member
Hallo. Mijn zip 4t2v start niet. Hij heeft compressie , heb de olie ook flink bijgevuld en benzine komt ook uit de benzinekraan en hij vonkt alleen ik weet niet wrm die niet start. Heeft iemand misschien een idee waardoor het kan komen
 
Advertisement - register to remove this

Lang stil gestaan en carb nu gegummed (heb je gekeken of de bougie wel nat wordt?). Oude benzine, choke werkt niet (heb je al remmenreiniger geprobeerd?).
 
Lang stil gestaan en carb nu gegummed (heb je gekeken of de bougie wel nat wordt?). Oude benzine, choke werkt niet (heb je al remmenreiniger geprobeerd?).
Heb een mezoly carb 18.5 mm maar had die nieuw gekocht. Benzine heb ik vandaag nog bijgevuld om te kijken of die start maar ja.
 
Bijgevuld bij oude benzine bedoel je? Zo ja dan zou ik iig de benzine aftappen en helemaal verse tanken. En verder ook even kijken of hij wil starten als je remmenreiniger of een ander starthulp gebruikt
 
Had de benzine 2 of 3 dagen geleden nog gehaald. Maar ik ga de remreiniger wel proberen
Post automatically merged:

Hoeveel compressie heb je , en wanneer zijn het laatst de kleppen gesteld
Kleppen heb ik niet gesteld en wat bedoel je met hoeveel compressie.
 
Hoeveel compressie druk de motor heeft , en stel dan ook de kleppen eens . Als je de olie flink hebt bij gevuld , is dat al een teken dat hij olie gebruikt , of lekt . Hoeveel olie moest erbij ?
 
Hoeveel compressie druk de motor heeft , en stel dan ook de kleppen eens . Als je de olie flink hebt bij gevuld , is dat al een teken dat hij olie gebruikt , of lekt . Hoeveel olie moest erbij ?
Heb de olie leeg laten lopen en dan gwn gevult maar weet niet precies hoeveel eigenlijk.
 
Back
Top