Het ligt ook njet aan de sproeier heb er een grotere in gezet nieuwe bougie erin gezet en nogsteeds niks wil ook niet onnodig alles nieuw kopenje sproeier is echt schrikbarend klein, denk dat het idd aan de toevoer van de benzine ligt als je zegt dat je goeie vonk heb en dat de hele boel luchtdicht is.
hoe groot?Het ligt ook njet aan de sproeier heb er een grotere in gezet nieuwe bougie erin gezet en nogsteeds niks wil ook niet onnodig alles nieuw kopen
Post automatically merged:
Hij startte vandaag een paar keer voor 1 seconden ik gaf een beetje gas om hem aan te houden en toen viel ie uit en als ik geen gas geef valt die ook uit hij gaat echt heeel soms bijna aan Maarja als die dan aan gaat valt die ook meteen uit
het lijkt mij een brandstof probleem. hou je hand eens voor de carburateur en probeer em eens te startenHij startte vandaag een paar keer voor 1 seconden ik gaf een beetje gas om hem aan te houden en toen viel ie uit en als ik geen gas geef valt die ook uit hij gaat echt heeel soms bijna aan Maarja als die dan aan gaat valt die ook meteen uit
toch niet luchtdicht dus, evt een lektest doenIk heb waarschijnlijk het probleem al gevonden heb een metalen voetpakking alleen deze zat onderaan bij de cilinder njer helemaal goed best gek dat ze zoeits maken maar je cilinder daar een leeg stukje heeft waardoor deze niet die stukje heeft afgesloten hij lekte ook heel lichtjes benzine daar dus dan moet dit het wel zijn
Nee.kan dit een ontstekings probleem zijn
lopen de toeren wel gelijk of varieren ze?Ik kom er niet meer uit de scooter start nu maar maakt heel veel toeren en komt amper vooruit heb 2 verschillende koppelingen geprobeerd beide werken niet kan dit een ontstekings probleem zijn
Vario is nieuw van polini en trekveren ook goed koppeling slipt niet ik hoor wel een heel raar geluid en soort geschuur dacht dat het aan me v snaar lag Maarja vind dat ook gek aangezien ik deze ook nieuw heb gekochtNee.
Grijpt je koppeling wel aan?
Trekveren goed?
Koppelingsschoenen nog voldoende voering?
Slipt je aandrijfriem niet?
Werkt je vario?
Toeren loopt stationair goed als ik gas geef pakt ie hem de eerste klein beetje gas goed daarna maakt deze veelste veel toeren en komt amper vooruit heb een polini variateur kit met 6.3 gram rollen voor 50cc zoals vermeld op de verpakkinglopen de toeren wel gelijk of varieren ze?
Wel grappig dat je een sproeier te duur vind maar vervolgens wel op eigen inzicht een koppakking gaat vervangen.. afstelonderdelen zijn nou eenmaal nodig om een scooter goed te laten lopen.Het ligt ook njet aan de sproeier heb er een grotere in gezet nieuwe bougie erin gezet en nogsteeds niks wil ook niet onnodig alles nieuw kopen
Post automatically merged:
Hij startte vandaag een paar keer voor 1 seconden ik gaf een beetje gas om hem aan te houden en toen viel ie uit en als ik geen gas geef valt die ook uit hij gaat echt heeel soms bijna aan Maarja als die dan aan gaat valt die ook meteen uit
Dit natuurlijk eerst oplossen!Ik heb waarschijnlijk het probleem al gevonden heb een metalen voetpakking alleen deze zat onderaan bij de cilinder njer helemaal goed best gek dat ze zoeits maken maar je cilinder daar een leeg stukje heeft waardoor deze niet die stukje heeft afgesloten hij lekte ook heel lichtjes benzine daar dus dan moet dit het wel zijn
Deze is nieuw gekocht maar ook de juiste maat?ik hoor wel een heel raar geluid en soort geschuur dacht dat het aan me v snaar lag Maarja vind dat ook gek aangezien ik deze ook nieuw heb gekocht