dovolde
New Member
Hey allen,
Ik heb momenteel een zip iget omgebouwd naar een 172cc skipper blok alleen vonkt deze niet ik heb van alles geprobeerd zoals:
Massa van startmotor op frame zetten
+ extra massakabel gemonteerd
(blok naar frame)
Frame opschuren onder bobine en massa
Andere cdi en bobine heb ik getest hiermee kreeg ik ook geen vonk wel heb ik zelf een runner CDI van een FX gebruikt en van een vriend heb ik een cdi gebruikt van een hexagon 125 ook dit werkte niet ik heb de groene kabel en gele kabels loshangen dus die maken geen contact heb ook al geprobeerd de bobine op een andere plek te monteren ook dit werkt niet
ik heb de volgende vragen:
Ik heb een multi meter gekocht hoe gebruik ik deze om te testen als cdi stator etc werkt?
vrienden zeggen dat de cdi moet werken maar dat die miss achteruit zou rijden maar wel moet vonken is dit zo?
Wat kan ik nog proberen groet
J
Setup van de zip:
Malossi 172cc
Malossi vario met 12.5g rollen
28mm PWK sproeier 130
Ht tuning uitlaat
Malossi vertanding
Orginele koppeling met witte druk en trekveer
Ik heb momenteel een zip iget omgebouwd naar een 172cc skipper blok alleen vonkt deze niet ik heb van alles geprobeerd zoals:
Massa van startmotor op frame zetten
+ extra massakabel gemonteerd
(blok naar frame)
Frame opschuren onder bobine en massa
Andere cdi en bobine heb ik getest hiermee kreeg ik ook geen vonk wel heb ik zelf een runner CDI van een FX gebruikt en van een vriend heb ik een cdi gebruikt van een hexagon 125 ook dit werkte niet ik heb de groene kabel en gele kabels loshangen dus die maken geen contact heb ook al geprobeerd de bobine op een andere plek te monteren ook dit werkt niet
ik heb de volgende vragen:
Ik heb een multi meter gekocht hoe gebruik ik deze om te testen als cdi stator etc werkt?
vrienden zeggen dat de cdi moet werken maar dat die miss achteruit zou rijden maar wel moet vonken is dit zo?
Wat kan ik nog proberen groet
J
Post automatically merged:
Setup van de zip:
Malossi 172cc
Malossi vario met 12.5g rollen
28mm PWK sproeier 130
Ht tuning uitlaat
Malossi vertanding
Orginele koppeling met witte druk en trekveer
Last edited: