This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

zich zelf dood gereden tijdens achtervolging eigenschuld of nie

Razma said:
ik vind helaas nergens een contact email adres ofzo op de website van rtl5.. iemand toevallig wel?

enkel voor tv-opnames en die shit.. ik heb namelijk een mooie brief klaar

Volgens mij kun je beter naar rtl4 richten.. rtl5 heeft alleen overdags zakelijk nieuws, rtl nieuws is altijd @ rtl4..
 
er is altijd gezeur bij zoiets over de politie, soms doen ze wel dingen die kinderachtig zijn, zoals bekeuring voor geen gele plaatjes, maar als ze nou al iemand achtervolgen en daarvan de schuld krijgen, kijk dan zegt iemand: ze kicken je zo van de brommer af... HAD DIE AGENT DAT MAAR GEDAAN, was die jongen vast niet verongelukt, neeh tuurlijk niet dan had je wel weer gezeur gehad over, ohw hij heeft zijn arm gebroken komt omdat agenten zomaar beginnen te trappen bla bla bla, die lui (agenten) die zijn er om het voor iedereen veilig te houden, dus als je stoer wil zijn en met 100 lang groep bejaarder te jagen is dat gewoon je verdiende loon !!!

kortom eigen schuld dikke bult, maar k toon me medeleven aan zijn family/vrienden/kennissen het is natuurlijk nooit leuk om iemand te verliezen war je omgeeft...
 
ts jammer dat die jonge het met de dood heeft moete bekopen...en wat de politie betreft, hier zie ik niet dat de politie dit had kunne voorkomen...mjah, als die runner gestole was, wist die jonge ook hoelaat het was, zeker omdat hij op een 180reedt, had natuurlijk beter geweest dat ie opgepakt was en boete had gekrege mjah laat een een dure les zijn
 

nouja hij leert er nie zoveel van hoor
 
Razma said:
daar heb ik al heengezonden, maar ik krijg een mailtje terug dat dit niet hun afdeling is...

hmm, en dan zeggen ze ook niet ff waar het wel naartoe moet :r luilakken daar..

Ik weet niet waar je het precies heen wilt sturen, maar als het voor een programma is kun je ook ff op de site van programma zelf of van een producent kijken.
 
Ik vind het lekker voor die gozer, hier worden om me heen elke dag/week weer scooter van vrienden gejat, en nix rasistisch, 90% door "getinte" gasten

politie heeft goed gehandelt, die gozer (die dode) is mischien beter af zo, als ik woorden uit z'n achtergrond lees eerder uit dit topic

en als het iemand van het forum was (mits op gestolen scooter dan )
had ik precies het zelfde gereageerd....
 
Tja toen ik tijdens het testen van scooter van vriend van me (niet harder dan 40 vanwege koppeling testen- en ja was buiten bebouwde kom) Werd deze aerox met DR70 ook als motor beschouwd en kreeg dus flinke boete. Ik zelf zou ook niet zo maar mijn projectje af staan aan politie. Hoewel wij heel verantwoordlijk testen. Geen mensen, geen verkeer, geen omwoonende hebben wij geen last van politie alleen af en toe een praatje. Maar ja dit is niet de schuld van politie nogmaals gewoon domme fout van bestuurder.
 
Lekker boeiend zeg. Er overlijden tigduizend mensen per dag, en toevallig ook 1 of andere mongool op een motor die niet normaal kon doen.

Serieus, de meeste blaten hier maar populair in het rond (geen zin om hele topic door te lezen) Maar als je eenmaal een auto/motorrijbewijs hebt , dan zie je wat voor ongeleide projectielen scooterrijders zijn in die leeftijdsklasse (en ja ik heb het zelf ook gedaan)

Gewoon ondoordacht lekker stoer rondjakkeren op een 180 runner. Gelukkig heeft hij zichzelf dood gereden en niet iemand anders. Meestal is dan weer een andere de dupe van zulk gedrage (een kind bijvoorbeeld dat net staat te wachten bij zo'n halte)
 
Mensen, gissen en mensen denken .... maar ik zal vertellen hoe t psies gegaan is , die 180-er zouw ik eigenlijk voor mijn vakantie kopen , maar ik kreeg het net niet rond.

De jongen ree inderdaad vrij snel over de straat enso , maar kijk die agent ree niet paralel, maar erachter, * vandaar dattie niet afremde en omdraaide* , hij ree over dat pad, en aangezien de bladeren door de storm van de boom waren, die kreeg hij in zijn gezicht , waardoor het zicht minimaal was, hij ree dus vol omdat die agent achter m aanzat , en zag toen niet de verhoging * van de stoep naar het tramperron gaat schuin omhoog* , waardoor hij op zijn achterwiel ging, en dus de controle verloor....

Tuurlijk is het niet leuk wat er geberut is, maar nu weten jullie dan tenminscte hoe t ging.

Mike
 
heboracer said:
Mensen, gissen en mensen denken .... maar ik zal vertellen hoe t psies gegaan is

bla

Tuurlijk is het niet leuk wat er geberut is, maar nu weten jullie dan tenminscte hoe t ging.

Mike
Waarom reed hij weg dan voor de politie?

Ook wel interessant iets voor mij om te oordelen.
 


ben ik het niet helemaal mee eens.

MAAR...

de politie moet gewoon nadenken en zeggen van ik STOP als het gevaarlijk word

dus wanneer iemand zo in paniek is dat hij met 100kmh door een 30 km zone met spelende kindertjes scheurt moet de politie stoppen

DIE GOZER LOOPT TOCH TEGEN DE LAMP

waarom ongelukken menselevens ed. riskeren voor een paar ROTCENTEN.

die politie van tegenwoordig is mij iets te ijverig op snelheids overtredingen

laat ze eens echte misdaden oplossen

zat zaken zijn niet opgelost en liggen nu te verjaren

zat overvallen worden er gepleegd
got dan gaan we maar ff 2 uur rondcrossen door het bos en dan weer naar huis.

moorden verkrachtingen aanrandingen aan de orde van de dag
niemand die er aandacht aan besteed

LEVERT DE NEDERLANDSE KAS NAMENLIJK NIKS OP





nu het hij had moeten stoppen verhaal:\

had hij moeten doen.
hij heeft de keuze gemaakt om te proberen een hoge boete te ontlopen.
met dramatische gevolgen
en die gevolgen zijn dus eigenlijk de schuld van de politie.
hun jutten die gozer op tot hij zo in paniek is dat hij met een waas voor ze ogen half jankend naar huis probeert te komen.

( je kan lullen wat je wilt maar het is zo )

mijn mening :

kentekenplaat op scooters die van 25 meter leesbaar is (net als bij autos motoren ed.)

kan je de boete nasturen of ff langsgaan

jaarlijkse APK keuring

scooters zijn vaak in dermate slechte staat

Snelheid verhogen

scooter op de weg met 40 kmh werkt NIET
met 60 kan je netaan meekomen in verkeer
 
Wat een gezeik ook weer.
Overheid heeft centen nodig om algemene dingen te kunnen bekostigen, halen ze het niet uit boetes dan loopt men wel weer te zeuren dat de belasting omhoog gaat, maargoed dat is het verhaal hier niet.

Waarom blaten dat de politie er alles aan doet om iemand te stoppen?
Dat is toch juist goed? Als iemand met 100km/u door een woonwijk scheurt is het JUIST goed om em tegen te houden, niet omdat ie zichzelf dood kan rijden, maar anderen met z'n gedrag de dood in jaagt.
 
franky said:
die politie van tegenwoordig is mij iets te ijverig op snelheids overtredingen


kentekenplaat op scooters die van 25 meter leesbaar is (net als bij autos motoren ed.) kan je de boete nasturen of ff langsgaan
Zit een kleine kern van logica in je verhaal, maar...


Was het een achtervolging om snelheidsovertreding?

En 90% van de 180ers is gejat, dus kentekenplaat klopt niet

ciao
 
dani said:
Zit een kleine kern van logica in je verhaal, maar...


Was het een achtervolging om snelheidsovertreding?

En 90% van de 180ers is gejat, dus kentekenplaat klopt niet

ciao
Maarja...hoe krijg je een kentekenplaat dan...ik weet niet of je weet hoe dat bij auto's en motoren gaat? Op framenummer, na keuring (denk ik, voor bromdingen voordat je een kenteken krijgt). Iig, je komt niet zomaar aan een kenteken. Ja tuurlijk, ook die zijn te jatten, en alsje dan toch een 180'er heb en der komt een motoragent achter je aan omdat dat kenteken als gestolen opgegeven staat of omdat de gegevens op het kenteken niet kloppen, vlucht je toch weer...8P

Zal nooit waterdicht worden.
 


Hhuhu jij ben cool, ik deel jouw mening :+
 
ik ging een beetje het algemene in.

SRRY



maargoed

mijn vader en moeder hebben dit ook gelezen gehoord ergens .
dus hadden we het er gister over.

NOU ALS JIJ MAAR STOPT, WANT ANDERS.....bla bla bla

maar mijn ouders vinden ook dat de politie te ver gaat tegenwoordig

ze zijn er om de openbare orde te HANDHAVEN.
niet om lekker te gaan streetracen vor een paar centen.

ofterwijl ze doen hun werk niet

is er iets ernstigs en doen ze er niks aan word het afgeschoven op WE HEBBEN MENSEN TEKORT (ja zet ze dan niet langs de weg met een geel boekje)