This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zenith, licht op sportstuur

KeesKees

Well-Known Member
Hey..

ik heb een sportstuurtje voor mn zenithje, alleen nu ben ik mijn voorlicht kwijt natuurlijk. Dus: nu kan ik wel iets in de buddybak monteren, ronde lapmpjes, polyesteren enz. maar zoveel tijd enz heb ik ook allemaal niet, plus dat ik dan die opbergruimte min of meer kwijt raak.

Dus: bestaat er niet een soort beugeltje, met van die verstralertjes, voor op dat tussenstangetje van mn sportstuurtje? Ik had zoiets ergens een keer gezien.. of heeft iemand een ander idee hoe ik dit op kan gaan lossen.. ?

Bedankt alvast!

Echt een mooi zicht gaat dat imo niet zijn... je kan altijd spotjes van bv aerox of runner in je voorkap maken... zal er dan wel strak uitzien...

BCD had eens van die licht "units" wat je ipv dat kapje onder je koffer erin kon zetten. Maar die worden niet meer gemaakt helaas. Misschien als je eens goed zoekt op marktplaats oid dat je nog zo een kapje vind..

Succes

Edit:

Zo hey, Wallie die zenith is wel super idd hoor! dat is echt een super oplossing ook... maarja moet ik ff zien te vinden idd. Ik zal eens gaan zoeken!
@ Wouzzie: dat is idd een soort tijdelijke oplossing, maar ik moet toegeven dat dat er gewoon niet zo kek uitziet als die BCD kap :S
@ speedfight1 : wel meester reactie (y) jij bent super.

Bedankt allemaal jongens, ik ga ff zoeken voor een kapje dat onder die buddybak kan idd... en anders misschien toch zelf maar iets fixen.. in de zomervakantie ofzo.. of weekenden.

komt goed. thnx iig!

hoi!