Vorige maand is geprobeerd om mijn scooter meetejatten dmv een schroevendraaier in mn contact te steken? :L Mijn sleutel ging er dus toen niet meer in en ik heb toen ik thuis was dmv een schakelaartje de draden erop gesoldeerd om zo mijn scooter aan te krijgen. Dit werkte inprincipe perfect.
Nu is vorige week het schakelaartje kapot gegaan en heb ik de scooter meerdere keren uitgeschakeld door met mijn hand op de uitlaat te doen. Ik had hier dus genoeg van en ben toen naar de brommerboer gereden om een nieuw contact slot te kopen.
Eenmaal thuis zat mijn uitlaat ook los (ja het geluk is aan mijn zijde x|) En kon ik hem ook niet meer uitschakelen dmv met mijn hand op de uitlaat. Hij heeft toen denk ik 5-10min stationair gelopen en is toen uitgevallen.
Nu wil mijn zenith dus niet meer starten en ik weet totaal niet meer waar het aan ligt?
De bougie was een beetje zwart nat dus wss verzopen. Ik heb hem nu een paar dagen laten staan en de bougie vervangen. En nu krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan. Als ik de scooter kick en ik hou de bougie tegen het frame komt er geen vonk
De bobine heb ik ook al veranderd maar dat heeft ook niet mogen helpen. Ik heb nu het idee dat de contact draden kapot zijn is er een manier om dit door te meten?