Zenith afstelling

binker555

New Member
Hallo daar mijn huidige setup:
- 12g rolletjes mix
- witte drukveer
- witte trekveren
(alles hierboven van malossi)
verder alles origineel. carb is volledig schoongemaakt dus daar kan het niet aan liggen.
hij trekt goed en gaat redelijk gelijkmatig door naar de top alleen probeer ik de top te verhogen aangezien ik het idee heb dat hij inhoud sinds ik de varioplaat heb verwijderd. ik heb er nu een sproeier 54 ingedaan ipv de std 50, ook ga ik het lange stuk van luchtfilter afhalen aangezien ik had gelezen dat dit een luchtfilterbegrenzer is?
Wat voor sproeier raden jullie aan om erin te zetten? 60? of dit alsnog te klein als de luchtfilter ontgrenst is, moet ik dan richting de 70 of hoe zit dit? ik heb er namelijk niet heel veel verstand van en heb ook geen zin om 15 verschillende sproeier te gaan monteren.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Wat voor sproeier raden jullie aan om erin te zetten? 60? of dit alsnog te klein als de luchtfilter ontgrenst is, moet ik dan richting de 70 of hoe zit dit? ik heb er namelijk niet heel veel verstand van en heb ook geen zin om 15 verschillende sproeier te gaan monteren.
Misschien heb je zin dat de Boel vast naait , omdat je geen sproeier setje gekocht heb.
 
Setup? Welke cilinder?
gewoon std cilinder 50cc (blauw kenteken) eigenlijk alles los van wat hierboven benoemd is is origineel
Post automatically merged:

ik heb sinds het vervangen van de trekveren etc ook gemerkt dat de scooter letterlijk niet vooruit komt als hij koud is (maakt niet uit hoe veel gas ik geef), heeft dit met de choke te maken? als ik hem stationair warm probeer te laten lopen werkt dit niet, als ik met behulp van mijn voeten de scooter een beetje op gang krijg en hij eenmaal een klein beetje rijd, schiet hij opeens omhoog in z'n toeren en begint hij te rijden, vanaf dat moment (als hij eenmaal warm is) gebeurd dit niet meer. Ik dacht zelf dat dit misschien met de elektrische choke te maken kan hebben? of waar zou dit aan kunnen liggen.
Post automatically merged:

Misschien heb je zin dat de Boel vast naait , omdat je geen sproeier setje gekocht heb.
raad je aan zo'n setje te kopen dan?
 
Back
Top