prob@zenith afstelling

hutmannetje

Well-Known Member
ik heb net een dr70 onder me scoot gezet en gelijk nieuwe krukaslagers. heb sproeier 80 en een yasuni Z uitlaat plus lichtere rolletjes. de rest is standaard. net ingereden.
als ik nu vol gas geef kom ik niet sneller dan ongeveer 70 en als ik naar me pijp kijk na een een halve kilometer en stop dan lijkt alsof de pijp zelf rookt en de rook niet uit me pijp komt en hij is niet lek ofzo. En hij trekt ook kut, hij trekt alleen als ie op snelheid komt. tis een zenith. Wie weet wat het probleem is???
en verder heb ik nog een prob met me gashendel, want eerst kon ik met een beetje gas geven optrekken, en nu moet ik hem helemaal opengooien om meer snelheid te krijgen..
 
Advertisement - register to remove this

mar ik wil dus wel sneller met deze uitlaat, want heb geen zin om nieuwe te kopen. wat kan ik nog doen om sneller te gaan, want me broertje op zun snor kymco met alles orgineel rijdt dus net zo hard as me en dat wil ik niet.
 
lekt er niet iets anders koelvloeistof ergens of had je de uitlaat net ingeolied dan krijg je een rokende uitlaat, witte drukveer is vrij slap als ik me niet vergis probeer eens een goude.
 
hijs is luchtgekoeld, dus kan geen koelvloeistof zijn, mar ik zag wel dat as me scoot koud is dat er hele druppels nog uit me pijp valt, ik dnek dat dat het is. en ik zal effe een andere drukveer proberen
 
zippie zegt het al tegen je, er zitten alemaal schotten is de Z, dus wat moet je doen om sneller te gaan, die eruit halen en dan afstellen en een wat zwaardere drukveer proberen.

groetjes
 
Back
Top