top prob aerox

arshloch

Well-Known Member
yo,

Ik heb dus last gehad met mijn carbu dat als ik wou starten ik m'n gas volledig open moest doen enzo en als ik m'n gas elemaal open deed kon ie niet naar z'n top maar asek m'n gas een beetje terugdraaide ging dat dan wel uiteindelijk, nu heb ik ongeveer een maand iets minder een nieuwe carbu gestoken, is helemaal hetzelfde, en in het begin ging alles goed draaide perfect, starte zonder gas en wel met choke, viel niet uit en kon zijn top halen terwijl ik volledig gas geef. Maar nu met mijn nieuwe carbu heb ik weer het probleem zoals met mijn eerste :S en weet niet wat te doen. Iemand die me kan helpen?

Ben vergeten erbij te zetten dat ik op gemengd rijdt, olietank is er dus uit en is een std. setup volledig
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

wat voor carburateur zit er nu op dan? met wat voor sproeier?

als de sito plus onbegrensd is moet de varioring eruit anders komt het niet goed , als ie begrensd is maakt het niet veel uit.
 
er zit een 12mm DO op met handchoke met standaard sproeier normaal gezien, heb hem onlangs nog nieuw gekocht, brommer rijdt wel 45-50 ongeveer(heb sportstuur). Hoe kan ik zien of ie begrensd is of niet?
 
Back
Top