This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Yasuni R of Yasuni City R

1sjaak1

Well-Known Member
Ik wil een nieuwe uitlaat gaan halen en nu is mijn vraag: Wat is het verschil tussen een Yasuni R of een Yasuni City R?

En welke loopt beter op mijn opstelling?

Cilinder: Malossi 50 snel
Carburateur: 17,5mm Dellorto (sproeier 96)
Vario: Racevario (rolletjes 3,5 gram)
Koppeling: std (gele drukveer, ???trekveertjes zilver???)
Uitlaat: Yasuni Z

mijn top ligt op 80km/u dus ik verwacht dat ik met een Yasuni R een top van 90 of hoger moet halen.
 
Een city wil volgens mij zeggen dat die begrenst is, dus als alles standaard is, en je monteert die, ga je alsnog 45

Zover ik weet zit in de gewone Yasuni R ook een prop op 2 plaatsen zelfs. Maar de City R is wel duurder en volgens mij ligt dat niet aan de begrenzer erin
 
de city r is gehomologeerd .. dus "legaal", je krijgt daar papieren bij dus.

de gewone r heeft die niet, dus mag in beslag genome worden .

als ik me niet vergis
 
Ik had gehoord dat die ietsje trager is dan een normale r maar veel minder lawaai maakt.
Had ook een filmpje gezien btw op youpoep klonk best wel zacht.

Edit net filmpje weer gevonden [ame="http://nl.youtube.com/watch?v=lBKlOCPNjNE"]YouTube - Yasuni city R Neos DR70 sound[/ame]
 
de city is is indd begrensd. Maar het zit hem in de bocht. De city heeft een anderen bocht gekregen waardoor hij niet meer zo laag hang. En hij is ook nog gelast als de Carreras. Zelfde manier wat eerst niet zo was. Maar hij is nie sneller of langzamer dan de gewone R.