BB-Tuning
beunhaas
Hoi,
Ik was vandaag bij een dealer hier in de buurt en hij had net 2 nieuwe uitlaten binnengekregen, namelijk:
- Yasuni City R (alleen voor Minarelli verkrijgbaar!)
- Yasuni City C16 (Minarelli en Piaggio)
Het leuke is dat ze gehomologeerd zijn en dus geschikt zijn voor straatgebruik, en de politie je theoretisch gezien niks kan maken wat die uitlaat betreft.
Ik zie bij de C16 (mina) zoiezo al een andere bocht als een 'gewone' C16, dus gewoon een bocht van een R bedoel ik dan. Ik neem aan dat het dan ook mogelijk is om je middenbok te behouden, maar echt snel zal het niet gaan denk ik (correct me if i'm wrong)
Weet iemand of deze uitlaten dan gewoon begrensd zijn of dat het toch echte R's en C16's zijn?
Ik was vandaag bij een dealer hier in de buurt en hij had net 2 nieuwe uitlaten binnengekregen, namelijk:
- Yasuni City R (alleen voor Minarelli verkrijgbaar!)
- Yasuni City C16 (Minarelli en Piaggio)
Het leuke is dat ze gehomologeerd zijn en dus geschikt zijn voor straatgebruik, en de politie je theoretisch gezien niks kan maken wat die uitlaat betreft.
Ik zie bij de C16 (mina) zoiezo al een andere bocht als een 'gewone' C16, dus gewoon een bocht van een R bedoel ik dan. Ik neem aan dat het dan ook mogelijk is om je middenbok te behouden, maar echt snel zal het niet gaan denk ik (correct me if i'm wrong)
Weet iemand of deze uitlaten dan gewoon begrensd zijn of dat het toch echte R's en C16's zijn?