Yasuni C20 @ runner lekt

rob achten87

Well-Known Member
Heey mensen, ik heb dus een vraagje. Ik heb op mijn runner een yasuni C20, maar deze lekt behoorlijk veel bij de flens. Niet alleen komt er veel olie uit, maar ook veel rook en druk, dus uiteindelijk verlies ik hierdoor vermogen. Dit is misschien minimaal, maar alle beetje helpen natuurlijk. Nou was mijn vraag:
Wat kan ik hieraan doen behalve een nieuwe uitlaat/flens kopen. Kan ik er iets van alu-folie indoen en dan afdichten met vloeibare pakking, want ik erger me er rot aan. Alvast bedankt voor de tips.

Groeten Rob.

Advertisement - register to remove this

alufolie helpt niet en vloeibare pakking ook niet ,maar je hebt ook van dat uitlaat cement dat is ook gewoon een soort vloeibare pakking, waar het te koop is weet ik niet misshien dat het helpt, maar ik heb precies hetzelfde probleem mijn flens is iets dunner dan de uitlaat ik heb eerst een klein randje om de flens heen gelast en daarna een beetje bijgevijlt, maar hij lekt nog steeds 8P of je moet er van die uitlaat band omheen doen dat spul dat ze in de scooterrace ook gebruiken wat ze om de bocht heen doen en dat draai je dan stevig om de plek waar hij lekt heen.

ps: mijn vader heeft een transmissierevisie bedrijf, dus hij heeft wel degelijk van die 'uitlaatcement' , maar zelfs dat werkt bij mij niet. Het wordt er binnen 1km rijden weer uitgeblazen. Maar iig bedankt voor de tip ;)

Zodat je flens aan je uitlaat vastzit, dat zou ik dus nooit doen he.
Het is gewoon normaal dat het daar een beetje olie lekt dat is dacht ik bij iedereen zo, bij mij ook.
misschien als je een laagje vloeibare pakking erin doet dat het helpt.

Back