Runner 70cc+ Yasuni C20 niet harder dan 110

Status
Not open for further replies.

Robinhak

Well-Known Member
Hallo mensen.

Ik heb een Gilera Runner.

Ik heb er onder:

Cyl: 70cc Polini Corsa
Uitlaat: Yasuni c20
Carb: 17,5mm Dell Orto. (96 sproeier)
Krukas: Top Performance 12mm Racekrukas
CDI: Standaard
Vario: Standaard (3,8gr gemixed met 5,0gr)
Koppeling: Polini EVO (Goudkleurig drukveer)

op vol gas op mijn eigen teller kom ik niet over de 115. met al deze onderdelen zou hij toch wel iets harder moeten lopen lijkt me??

oke mijn vertanding is niet zo best meer maar loopt nog wel soepel dus dat zou het niet kunnen zijn..

Iemand iedeén???
 
Advertisement - register to remove this

C20 loopt best goed op een corsa! Heb er ervaring mee! Maar denk dat je is goed naar je rollen moet kijken bij mij begon die wat te doen bij 2,5gram (standaardvario). En ja al zou die 115 lopen is dat wel netjes...
 
Laurus said:
C20 loopt best goed op een corsa! Heb er ervaring mee! Maar denk dat je is goed naar je rollen moet kijken bij mij begon die wat te doen bij 2,5gram (standaardvario). En ja al zou die 115 lopen is dat wel netjes...

loopt goed jaah?? als een corsa 14.000rpm draait misschien.
 
zonder v-snaar :rolleyes: een C16 komt zelfs pas goed tot zn recht met een 21mm!(t loopt wel met kleiner maar niet optimaal, wat die überhaupt niet doet met een corsa)
 
een runner met std onbegrensde setup rijd al 100 @ teller , met andere uitlaat makkelijk 100/110 @ teller , ga je er met een auto oid achter word het anders , mja ,laten we het op runner km's houden
 
Het is niet bedoeld om eigenwijs te zijn en ik kan niet altijd posten omdat ik zelf geen pc heb icm internet..

maargoed.. het enige wat ik vind is dat 115 wat weinig is voor een Corsa..
en dat ik zelf ook wel weet dat een corsa niet echt een cylinder is om hard mee te gaan.

maar bedankt voor de tips van de mensen die wel een serieuze reactie willen geven over hun ervaringen met de polini corsa cylinder.

ThNQ
 
Vriend van me reed met 12mm, DR70 (untuned) en sito+ 107 ECHTE km/h @ SR stealth. 115 lijkt me ook niet slecht maar zou idd wel iets harder moeten kunnen maar denk dat je niet moet hopen op een 125+ snelheid (echte km dan)
 
HEHE 1 die het met me eens is :) LOL

Het kan ook wel harder. een kameraad heft em getest met ALLEEN een andere vario er onder en hij vertelde mij dat ie 125 ging op deze teller. maar als ik erop stap (ben 75kg) dan kom ik niet boven de 115.. LOL

maar straks na de vakantie sloop ik mn blok volledig uit elkaar alle lagers vervangen en nieuwe vertanding + een complete malossi overbrenging met vario enzo.. Polini EVO 70cc en dan maar ff weer kijken ;)
 
Robinhak said:
HEHE 1 die het met me eens is :) LOL

Het kan ook wel harder. een kameraad heft em getest met ALLEEN een andere vario er onder en hij vertelde mij dat ie 125 ging op deze teller. maar als ik erop stap (ben 75kg) dan kom ik niet boven de 115.. LOL

maar straks na de vakantie sloop ik mn blok volledig uit elkaar alle lagers vervangen en nieuwe vertanding + een complete malossi overbrenging met vario enzo.. Polini EVO 70cc en dan maar ff weer kijken ;)

Misschien dat je dan wel boven de 115 "echte" komt ;)
 
Robinhak said:
HEHE 1 die het met me eens is :) LOL

Het kan ook wel harder. een kameraad heft em getest met ALLEEN een andere vario er onder en hij vertelde mij dat ie 125 ging op deze teller. maar als ik erop stap (ben 75kg) dan kom ik niet boven de 115.. LOL

maar straks na de vakantie sloop ik mn blok volledig uit elkaar alle lagers vervangen en nieuwe vertanding + een complete malossi overbrenging met vario enzo.. Polini EVO 70cc en dan maar ff weer kijken ;)

Klinkt iig al zeerbelovend wat je allemaal van plan bent.. :*
Wel handig iid Malossi overbrenging MET VARIO... :X
 
Ik reed zelf met corsa 19mm en hebo racing 1 ook maar net 115 op me teller van me nrg, en maakt het wat uit of je 115 of 130 gaat kga er niet van uit dat je met die snelheid door je stad/dorp heen wilt rijden :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top