Nee man als ik er een brommer van wil maken i.p.v. een scooter moet ik toch naar de RDW.
En uiteraard naar de RDW om hem om te zetten naar brom met de goede snelheid, en later opvoeren.
En ik laat hem sneller lopen niet langzamer. Van 25 naar 45.
En mijn dochter heeft een 45 scooter die 25 liep, trok erg snel op, dus dat wat jij aangeeft klopt ook niet.
Als ik de varioring van 2mm erin zet loopt hij 53, loopt als een speer.(euro 3 met ECU, met dezelfde rollen)
Dat Yamaha desondanks nog durft een 'ontgrensdraadje' aan de ECU te koppelen is gedurfd te noemen.
Een aerox en Neos zijn technisch vrijwel hetzelfde. Zelfs het dashboard is gelijk als je het lettertype wegdenkt. Fabrikanten houden graag zoveel mogelijk gelijk want dat drukt de kosten.
Wat bedoel je daarmee?
Hoe hard loopt de Yamaha aerox 4 takt euro 4 nadat je de lambdasonde emulator en de polini hi-speed vario installeert ?
Hoe hard loopt de Yamaha aerox 4 takt euro 4 nadat je de lambdasonde emulator en de polini hi-speed vario installeert ?
gaat Dat sneller na het installeren van een force master 0 en een polini hi-speed vario?
Ik heb een 2018 yamaha aerox met een malossi multivar erin. Ik rij nu 53, en ik merk dat hij wordt afgeremd door een begrenzer (ik denk de ecu). Weet iemand hoe ik het rond de 60-70 km/u kan laten lopen?
Drukveer en roltjes om en om ik trek nu een vespa er uit een standaard vespaIk heb wel opgevoerd snor loopt nu 42