Bulldog
Well-Known Member
Dat licht er dan aan welke Euro 4 je koopt.
Ik kan die van mij zo omzetten naar brommer, doen ze alleen in de ECU iets veranderen en varioring aanpassen (loopt hij 45), ik doe de rest bij RDW.
Wil ik hem nog harder laten lopen ga ik na de RDW weer de ECU laten aanpassen, kan hij zo naar de 55 of 60.
Alleen helemaal open zetten de ECU zal niet gaan, dan maakt hij overtoeren, maar hier zal ook een oplossing voor zijn.(heb ik niet nagevraagd)
En als ik met ze zaak die de ECU aanpast iets regel dat ik 2 keer kom dan regelen ze wel iets met de prijs.
Zo niet dan kost dat wel voor 2 x namelijk 120Euro, heb ik er wel voor over.
Ik kan die van mij zo omzetten naar brommer, doen ze alleen in de ECU iets veranderen en varioring aanpassen (loopt hij 45), ik doe de rest bij RDW.
Wil ik hem nog harder laten lopen ga ik na de RDW weer de ECU laten aanpassen, kan hij zo naar de 55 of 60.
Alleen helemaal open zetten de ECU zal niet gaan, dan maakt hij overtoeren, maar hier zal ook een oplossing voor zijn.(heb ik niet nagevraagd)
En als ik met ze zaak die de ECU aanpast iets regel dat ik 2 keer kom dan regelen ze wel iets met de prijs.
Zo niet dan kost dat wel voor 2 x namelijk 120Euro, heb ik er wel voor over.
Last edited: