yamaha jog rr stage 6 mk2 afstellen

oelaboela

New Member
hoi,
ik heb een tijdje geleden een yamaha jog rr gekocht met de volgende setup:
-cilinder: stage 6 mk2 racing
-krukas: stage 6 hpc
-vario: standaard
-onsteking: standaard
-koppeling: 107 mm (standaard geloof ik)
- versterkte vsnaar
- standaard vertanding
-26mm polini pwk met dubbellaags stage 6 luchtfilter
- malossi membraan (ben vergeten welke)
- yasuni c16

heb nu zelf een polini hi speed vario gekocht en gemonteerd met 6.5 gram rollen (heb een afstel kitje gekocht)
en heb ook wen hpi ontsteking gemonteerd en afgesteld op ~3mm
ik heb nu een beetje problemen met afstellen en vroeg me af of iemand tips had of een vergelijkbare setup waarbij ik een beetje een idee kan krijgen hoe ik hem moet afstellen

ik hoop dat iemand mij kan helpen :)
 
Advertisement - register to remove this

ik heb momenteel niet zoveel budget over dus dat word m ni ben ik bang,
ik kom alleen niet verden ben nu aan t kloten met de afstelling van mijn ontsteking en me sproeier maar ik kom niet echt verder. wanneer ik hem start loopt ie op de meeste sproeiers als een beest maar zodra ik wat verder rijd begint ie te stotteren
 
ik heb momenteel niet zoveel budget over dus dat word m ni ben ik bang,
ik kom alleen niet verden ben nu aan t kloten met de afstelling van mijn ontsteking en me sproeier maar ik kom niet echt verder. wanneer ik hem start loopt ie op de meeste sproeiers als een beest maar zodra ik wat verder rijd begint ie te stotteren
Een standaard ontsteking valt niks aan af te stellen. Dus enkel monteren met een spie op je krukas en thats it. Past maar op 1 manier.

Vervolgens draai je je luchtschroef helemaal in en vervolgens 1.5 slag open. Dan je scooter starten en de stationair schroef ff afstellen.dan probeer je een stukje te rijden en na stukje rijden volgas en dan contact uit en je bougie er uit draaien en kijken naarde kleur. Staat een plaatje op het forum en daar zoek je ongeveer jezelfde kleur op en dan staat erbijwat je moet doen.

Als dat is gelukt pas met je overbrenging aan deslag. Want afstellen moet stuk voor stuk o dat je je anders helemaal scheel zoekt naar problemwn
 
Back
Top