Yamaha jog r stage 6 70cc

Hallo. Heb sinds kort weer een yamaha jog r en heb deze helemaal omgebouwd. Onderdelen zijn:

Stage 6 streetrace 70cc lc
Yasuni r
Polini hi speed vario
Polini 3g koppeling
Polini vsnaar
Polini cp 21mm carb
Andere radiateur met waterpomp.

Al heel veel afstelwerk later ook 17.5carb geprobeerd maar zie geen beter resultaat met wat ik probeer
Post automatically merged:

Hallo. Heb sinds kort weer een yamaha jog r en heb deze helemaal omgebouwd. Onderdelen zijn:

Stage 6 streetrace 70cc lc
Yasuni r
Polini hi speed vario
Polini 3g koppeling
Polini vsnaar
Polini cp 21mm carb
Andere radiateur met waterpomp.

Al heel veel afstelwerk later ook 17.5carb geprobeerd maar zie geen beter resultaat met wat ik probeer
Trekt net geen autowheelie en top ligt op 80/85 teller en ook al brom en snorvertanding geprobeerd.carters zijn uitgefreesd op pakking
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

in dit geval moet je gewoon rommelen met je transmissie en je carb afstelling want het spul wat je hebt zou mooi met elkaar samen moeten lopen, kan je eens het een en het ander vermelden over wat je achter de carterkap hebt zitten en je sproeier?
 
in dit geval moet je gewoon rommelen met je transmissie en je carb afstelling want het spul wat je hebt zou mooi met elkaar samen moeten lopen, kan je eens het een en het ander vermelden over wat je achter de carterkap hebt zitten en je sproeier?
4.7gr rollen ook al minder geprobeerd. Gele rode drukveer geprobeerd en carb ook van 89 tot 92 sproeier geprobeerd maar met niks maak k echt vooruitgang. Heeft nu iets meer koppel als eerst door de 4.7gr rollen en gele drukveer maar houd t ook mee op. Zitten blauwe polini trekveren in helemaal op zn strakts. Zal straks rode malossi proberen in ori koppeling. Heb ook al race koppelingshuis gekocht wn geprobeerd zonder succes
Post automatically merged:

Voor mijn geboel zit er iets wat hem tegenhoud van sneller gaan
 
Vind je rollen ook wat aan de lichte kant. Probeer die eens wat zwaarder.
Heeft hij nog ergens een dip? Een gele drukveer zou voldoende moeten zijn.
 
4gr is lichter dan 4.7gr.
Probeer eens rond 6gr of je dam verschil merkt.
Maar wat is je snelheid gps gemeten? Verwacht ook niet dat je 100 echte km gaat rijden met deze cilinder.
 
Heb al 21mm en c16 liggen dus is alleen nog wachten op cilinder.wat was jouw overbrenging setup? En welke sproeier zit je
C16 is een kutuitlaat op roze top
Ik had eerst een yas r, daarna een city 16 en toen een gianelli shot v4 die t beste liep.

overbrenging was zo uit mn hoofd rooie malossi druk polini 3g met gele veren op strakste stand, 4.3 gram malossi rollen in multivar, TP variateurpoelie en malossi x belt snaar.
Post automatically merged:

C16 is een kutuitlaat op roze top
Ik had eerst een yas r, daarna een city 16 en toen een gianelli shot v4 die t beste liep.

overbrenging was zo uit mn hoofd rooie malossi druk polini 3g met gele veren op strakste stand, 4.3 gram malossi rollen in multivar, TP variateurpoelie en malossi x belt snaar.
Sproeier was iets tussen de 88 en 92
 
C16 is een kutuitlaat op roze top
Maaat wat heb jij gerookt dan
C16 loopt goed hard op een roze top hoor.
Dus zal lekker van zn plek komen, autowheelie ligt eraan wat jij een autowheelie vind.

Word tegenwoordig al snel een autowheelie genoemd als ze achterop zitten en volgas aan het stuur trekken en het wiel een beetje omhoog komt.
Een beetje "echte" autowheelie trekt ie overigens wel als het goed is afgesteld hoor
 
Back
Top