Yamaha bws voorpoten doorgezakt

Hey, ik heb een Yamaha bws model (1994-2003). Ik had deze gekocht met doorgezakte voorpoten. Ik kon ze niet meer uit elkaar halen omdat ze muurvast zitten.. ik had nog een Neos voorvork liggen dus heb ik die erop gezet. Het probleem is dat een kapje bovenaan de voorvork er niet meer op kan omdat het kroonstuk van de Neos vork daar te breed voor is. Wat moet ik doen? Zou een aerox vork passen? Ik kan nergens binnenpoten voor een bws van mijn type vinden dus dat is helaas geen optie. Heb ook al geprobeerd om Neos poten op het bws kroonstuk te plaatsen. Dit lukte prima maar de remmerij kwam dan niet uit. Dat was dus ook niet een optie.

Dit is een foto van hetzelfde type voorvork die ik heb (ander exemplaar)

Mvg, Jetse Wiersma
 

Attachments

  • 66FB3E9E-2F11-4EE4-BCF5-27BB0994B125.jpeg
    66FB3E9E-2F11-4EE4-BCF5-27BB0994B125.jpeg
    527 KB · Views: 13
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Geen idee is misschien dit een oplossing is:


Of op zoek gaan naar deze:

Misschien hier:




Snap dat de originele niet meer makkelijk aan te komen is, maar zie dat er meerdere alternatieven zijn. Geen idee welke wel past.
Maar het is minder dramatisch dan zoeken naar een aprilia rally voorvork.
 
Geen idee is misschien dit een oplossing is:


Of op zoek gaan naar deze:

Misschien hier:




Snap dat de originele niet meer makkelijk aan te komen is, maar zie dat er meerdere alternatieven zijn. Geen idee welke wel past.
Maar het is minder dramatisch dan zoeken naar een aprilia rally voorvork.
Ben niet van plan om 130 euro er aan uit te geven, had al een 2de hands gekocht voor 60 maar ben opgelicht :/
 
Back
Top