met zo'n setup wou ik niet klooien met mengsmering , de pompjes gaan eigenlijk maar weinig kapot dus het lijkt mij sterk dat het daar aan ligt , meestal zit het olietankje verstopt..
themostaat is juist slecht om eruit te halen , hierdoor word ie namelijk een stuk minder snel warm , daarnaast kan het in de winter zelfs lekke koppakkingen e.d. geven!!
het zit er dan ook niet voor niks in..
verder , kan ontsteking zijn , meestal bobine , de juiste volgorde is bougie , dop ,bobine , stator kun je doormeten , cdi gaan bijna nooit stuk..
okee ja dat ga ik doen,,
maar met de thermostaat,
kan dat de oorzaak ook wezen?
dat ie zo stottert?
want als ie warm is even heb gereden en dan stil sta dan doet ie het niet en dan over een minuut halve minuut doet ie het wel weer..
of is het de bobine ik denk dat ik die ook nieuw ga kopen want moet sws een nieuwe bougie dop hebben!
ik hoop dat ik te horen krijg van wat jy denkt dat het is,
mvg