Xts-sr

Ik heb de blanke lak erop gespoten bij een te koude temperatuur!!! |(
Daarom zijn ze een beetje dof uitgeslagen... niks aan te doen.. heb er wel van geleerd :D
 
Originally posted by Lennox
Ziet er grappig uit, op die foto nog je oude cilinder of niet?

Ik snap trouwens ook wel waarom hij die alu 500 km heeft ingereden. Vd koog raadt het aan (weet ook niet waarom) Toen ik mn Gilardoni daar kocht zei hij precies hetzelfde.....

JA die cilinder op die foto is die Replica nog... ga nooit meer naar v/d koog om er iets op te laten zetten.. alleen voor onderdelen!!!
Krijg namelijk standaard een flink bedrag korting daar :D:D
 
Originally posted by XTS-crew

Krijg namelijk standaard een flink bedrag korting daar :D:D

Ik weet het, ging/ ga ook altijd voor onderdelen naar hem. Lijstje met spullen die je nodig hebt + lijstje met scootpartsprijzen erbij en dan komt het wel goed ;)

Veel succes, als je het rijdend krijgt zal het wel doortuffen.
 
Originally posted by XTS-crew
Ik heb de blanke lak erop gespoten bij een te koude temperatuur!!! |(
Daarom zijn ze een beetje dof uitgeslagen... niks aan te doen.. heb er wel van geleerd :D


moet je ze poetsen met comandant cleaner

niet de gewone maar speciaal voor metallic

daar zit een superfijne korrel in en dan word hij weer mooi glad
 
ik heb een tip voor je, je zegt dat je blanke lak dof is geworden door het in een te koude temperatuur te spuiten, wel: als je een warme lucht pistool hebt warm je het gewoon op dan gaan ze terug beginnen blinken, maar natuurlijk niet te lang op warmen he. je kan het ook doen met een haardroger.
 
Moge Blanke wanneer spuit dat frame overnieuw want ik geloof dat het niet egt lekker hechte ;) :P maja komt wel goed, trouwens wanneer kan ik s ff langkomen om me Ontstekingsdeksel te bewerken met u dremel :D kzie je morge aaf wel, en trouwens beter dat je nu eindelijk egt weet waarom die steeds vastliep,is geen gezeik, Latur... XTS_outlaws
 
JA ik ben nou eenmaal zo belangrijk dat me vrienden me MOETEN aanspreken met U !!!!! :D:D

Sven.. bel maar een keertje.. dan kijken we wel!!! En ja frame gaat nog een keer overnieuw.. hijs al voor de helft kaal!!! :D
 
update...

Heb me blok uit elkaar gehaald... en heb meteen de oorzaak van die vastlopers kunnen achterhalen: Een verrot big-end!! Heel me naaldlager stond in me big-end!

Het blok:

blok__rommel_2.jpg


bigend_3.jpg


bigend.jpg


Ben ook nog maar even gaan frezen:

beenschild.jpg


P.S. De "R" komt nog!! ;)
 
Last edited:
update...
Heb me blok uit elkaar gehaald...

sorry maarten maar volgens mij was leen dat ;) suc6. kzie je wel en ik kom een zaterdag wel ff frezen.....(as da ken :D)
laterrrrrrr XTSoutlaws!!!!!!!!
 
Back
Top