Xts-sr

Die Evo heb ik zelf laten vastnaaien, door hem niet goed in te rijden!!!! :)

Maar die MHR Replica heeft v/d Koog voor mij erop gezet.... en zie hier het resultaat van netjes 500 km inrijden!!

mhrreplica.JPG



P.S. Alletwee de vastlopers zijn veroorzaakt door een gebroken naaldlager. Ik zelf denk dus dat het Big-end van me krukas ovaal is!!!!
 
Originally posted by monstaboy
Ik zou niet weten wat het een met het ander heeft te maken. Monteer gewoon een goed naaldlager in het vervolg.

Kan jij nou alleen maar negatief zijn over iemand zijn scoot??? :(

Als ik een cilinder koop ga ik er vanuit dat er een GOED naaldlager bij wordt geleverd door Polini of Malossi!!!!
 
Als ik jou was zou ik alles zelf gaan fixen en niet door dealer want zo te zien weten zij er ook niks van 8P, bij die mhr-r is volgens mij gewoon de cilinder te vast gedraait . De groeven zitten ter hoogte van de tapeinden.

En ik neem aan dat je met een std. krukas reed ? Er is nu ook een nieuwe hebo krukas uit en misschien kan je die proberen is geloof ik 100 euro.
 
Op die laatste foto vind ik het erop lijken dat je circlip is weggeschoten ofzo.

Veel succes met project. Kleuren zijn grappig + setup is ook goed te doen ;)

Ik kwam zelf ook veel bij vd koog toen ik nog een scooter had :) Ik snap alleen niet dat je cilinder dan bij LVT wordt getuned?
 
Originally posted by Running_Sp
Als ik jou was zou ik alles zelf gaan fixen en niet door dealer want zo te zien weten zij er ook niks van 8P, bij die mhr-r is volgens mij gewoon de cilinder te vast gedraait . De groeven zitten ter hoogte van de tapeinden.

En ik neem aan dat je met een std. krukas reed ? Er is nu ook een nieuwe hebo krukas uit en misschien kan je die proberen is geloof ik 100 euro.

Nee reed met een Hebo Top Racing.....
 
Originally posted by Lennox
Op die laatste foto vind ik het erop lijken dat je circlip is weggeschoten ofzo.

Veel succes met project. Kleuren zijn grappig + setup is ook goed te doen ;)

Ik kwam zelf ook veel bij vd koog toen ik nog een scooter had :) Ik snap alleen niet dat je cilinder dan bij LVT wordt getuned?

Haha ik zal het even uitleggen..

LVT staat voor Leen Verbeek Tuning... dat is een vader van een vriend van mij die heel erg veel verstand van alles wat op 2 wielen rondrijd heeft!! En dus ook "licht" tuned..

Zo heeft hij ook zijn Kreidler getuned:

Eerst liep hij 55, en na een avondje frezen liep hij 90 zonder problemen :D:D
 
Originally posted by mbeefcake
Alu inrijden? Ben je dronken ozzo?
Wheheh alu hoef je niet in te rijden
gewoon eerste 10km rustig aan doen
50km voor de zekerheid :)

Ja dat heb ik gezien bij die 50 Evo, hoe goed het is als je niet inrijd!!!! :)
 
Originally posted by XTS-crew
Ja dat heb ik gezien bij die 50 Evo, hoe goed het is als je niet inrijd!!!! :)

ik heb ook nooit m'n evo ingereden, nooit geen probs mee gehad.

Weet je wel zeker dat je deze setup gaat heel houden :P , ik hoop het voor jou.

grtz
 
Originally posted by XTS-crew
Die Evo heb ik zelf laten vastnaaien, door hem niet goed in te rijden!!!! :)

Maar die MHR Replica heeft v/d Koog voor mij erop gezet.... en zie hier het resultaat van netjes 500 km inrijd

Dus jij rijdt Alu Cilinders 500km in?
Apart...:|
 
Originally posted by dani
dachten wij ff dat het DE befaamde LVT was..

succes met het inrijden iig :+

Dit is voor ons de befaamde LVT op het dorp!!!!! ;)

[edit] Morgen pica's van me geverfde frame en gespoten kappen... :D
 
Back
Top