Xts-sr

Hey die speed die jij waarschijnlijk tog binnen een weekkie sloopt mag je ook wel meteen aan mij geven, zal zonde zijn als je hm molt

succes met 500km inrijden ;)
 
Originally posted by nrg4speed
Hey die speed die jij waarschijnlijk tog binnen een weekkie sloopt mag je ook wel meteen aan mij geven, zal zonde zijn als je hm molt

succes met 500km inrijden ;)

beetje loze opmerking... en ik denk btw dat er maar HEEL weinig tot 0,00 mensen zijn die een SPEED 500km gaan inrijden maargoed nu ontopic,
je kleuren vind ik wel bruut en setupje moet ook wel gaan blazen denk ik.
 
Originally posted by nelson
beetje loze opmerking... en ik denk btw dat er maar HEEL weinig tot 0,00 mensen zijn die een SPEED 500km gaan inrijden maargoed nu ontopic,
je kleuren vind ik wel bruut en setupje moet ook wel gaan blazen denk ik.

Lijkt me nogal logisch dat je een alu cil niet 500 km inrijdt eh ;)
 
Originally posted by nelson
beetje loze opmerking... en ik denk btw dat er maar HEEL weinig tot 0,00 mensen zijn die een SPEED 500km gaan inrijden maargoed nu ontopic,
je kleuren vind ik wel bruut en setupje moet ook wel gaan blazen denk ik.

die 500 km inrijden bedoelde ik sarcastisch einstein, maar xts-crew d8 wel dat het nodig was
 
jo blanke.... nette kleur sinds dat ik m gezien heb maja die hamerslag?moet je van houden....maja das mijn mening want jij zal al mij ideen ook vast nie goedkeuren hahaha maja ikke zie je wel laterr succes..............XTScrew
 
Okee freaks... bedankt voor de dit keer positieve opmerkingen!! :+

Hier nog effe wat pic's:

achterlichten.jpg


airintake.JPG
 
Last edited:
Originally posted by Lieuwe
Schop je de kappen er ook nog es op of laat je alleen maar foto`s zien van losse dingen ?

Ik zou graag me kappen erop willen zetten.. maar helaas dat het nu overdag 6 graden vriest en ik dus niet kan spuiten!!! 8P
 
Als jullie nou eens stoppen met dat gezeik over die cilinders en eens wat zeggen over het project zelf... is misschien iets leuker, want het begint een beetje irritant te worden!!!!! :(:(
 
Originally posted by XTS-crew
Als jullie nou eens stoppen met dat gezeik over die cilinders en eens wat zeggen over het project zelf... is misschien iets leuker, want het begint een beetje irritant te worden!!!!! :(:(

Klopt...

Jongens hou het hier aub gewoon over het project. Iedereen weet ondertussen wat er met die cilinders is gebeurd dus laten whet nu gewoon maar vallen en verder over het project hebben...
 
Ziet er grappig uit, op die foto nog je oude cilinder of niet?

Ik snap trouwens ook wel waarom hij die alu 500 km heeft ingereden. Vd koog raadt het aan (weet ook niet waarom) Toen ik mn Gilardoni daar kocht zei hij precies hetzelfde.....
 
Heb jij wel vernis gebruikt op je kappen want ik heb daarstraks nog scooter gespoten met mazarati blauw en die blonken toch veel mooier. Kan ook aan de kleur liggen die jij wilt natuurlijk
 
ik vind de kappen er wel netjes uitzien..:W
ik ben benieuwd hoe het resultaat word..

Vernis is soms geeneens nodig ligt eraan welke lak je gebruikt...

Veel succes met je project..:)
 
Originally posted by CiRox
ik vind de kappen er wel netjes uitzien..:W
ik ben benieuwd hoe het resultaat word..

Vernis is soms geeneens nodig ligt eraan welke lak je gebruikt...

Veel succes met je project..:)

Het is idd niet nodig maar het is wel gewenst voor een mooi resultaat.
 
Back
Top