This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XTS lc rally

fred_krpk

Well-Known Member
reactie pagina: http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=45548

ik heb een aprillia rally die zeer binnekort word omgebouwd naar watergekoeld. dus ik d8 laat ik maar is een speacial aanmaken.

ik heb hier wat fotos van m,n scooter zoals hij nu is.
ik ben vanplan dit project samen met de fred_krpk uit te voeren zie foto .




hij wordt helemaal overgespoten kleuren maken we nog niet bekent zien jullie wel over een week ofzo voor de rest wordt er in de voorkap een radiator van een aprillia sr ingebouwd. met uiteraard wat infrezingen en racegaas.

de scooter rijd nou nog met een ac setup:

malossi MHR team cilinder
yasuni C16
doppler power box
doppler v-snaar
doppler pen 10 race krukas
malossi membraam
22 mm dell'orto
polini speedcontrol vario
malossi MHR delta clutch

goed voor een top van 115 km/h

(het ken zijn dat ik nog wat vergeet maar das niet echt boeiend)

nieuwe setup word lc:

mk prorace II losse binnenkop afgewerkt door SCR
malossi mhr team uitlaatje
binnenrotor weet nog niet welk sugesties ?
nog ff 22 dellorto later een 24 of 28 vlak
malossi membraam
mlaossi deltaclutch
malossi mhr overrange
doppler 12pen krukas
orgie vertanding
doppler powerbox misschien ...

hier zijn nog een paar fotos van de staat hoe tie nou is:















morgen of overmorgen komen er nieuwe fotos


de lak ligt al thuis en een spuitpistool is er ook bij
het hele lc systeem is ook binnen en spulletjes zijn al besteld.

voor de rest twijfelen we nog over een NX injectie systeem.

verdere updates volgen soon
 
oke hier nog ff de verfspruit



voor de rest zijn Ntt-----freak en ik flink bezig geweest aan de carterkap betje gepeforeerd en nttfreak is em nou aan het polijsten

zie hier de foto (in progress)

voor de rest zien jullie mijn malossi vsnaar erbij liggen die eruit komt kijk er is goed naar. zelf heb ik een half uur dubbel gelegen van het lachen (geen wonder dat tie de laatste paar km raar deed LOL)









voor de rest is de scooter nou al helemaal gestript het w88 is op de prorace2 cilinder. het blok ligt eronderuit de waterpomp enzo zit er al op deze week gaat de radiator erin, wordt flink beunen om em passend te maken maar het gaat wel lukken


binnekort meer updates
 
zo net ff besteld:

MK ProRace II met losse binnenkop
milkuni 24mm vlakschijf
hebo 24mm spruitstuk
snelgas
doppler 12 pens S1R krukas


voor de rest word volgende week ofzo ff nog wat andere dingen besteld. carterkappie is morgen ochtend klaar :d

meer updates S00N
 
hier ff de fotos van de onderdelen die vandaag binnenkwamen

snelgas, doppler S1R race krukas 12 pen, mikuni 24 vlak

en ff een foto van de careterkap









oh jah k wilde nog ff melden dat de yasuni c16 te koop was.
Hij is 2 maanden oud en in zeer goede staat.
Er is al 150 pleuro voor geboden.
(fotos komen morgen.)
 
we zijn verder gegaan met het waterpomphuisje

voor de rest zal het blokkie worden gestraalt en ff de hele handel opsturen naar IS-tuning voor afwerken van cilinder en tunen van de carters

van de week gaan we beginnen met de radiator in te bouwen en de rest van de shit



BLING BLING hehe



prorace cilinder is er nogsteeds niet ik word er een beetje gek van het is al meer als een week geleden dat tie besteld is

meer updates volgen

en jah jah ruim een week na dato komt de pro race waarschijnlijk vandaag binnen.
 








Zo de cilinder word samen met mijn carter helften begin volgende week wag gebr8 naar I.S. tuning om getuned te worden .
M,n cilinder laat k stage 2 tunen en m,n carter word op m,n cilinder aangepast.
Ook word mijn blok deze week nog gestraald.
Fotos komen soon.
 
Ik ga met deze cilinder op oktaan booster rijden vanwege de extra power die je daar door krijgt. Deze cilinder is daar geschikt voor vanwege de losse binnen kop en de nicasil laag op de binnenwand van de pro race cilinder.
Dit is inieder geval veiliger dan lachgas.
 
eej gasten,

we zijn weer flink bezig gewist carters geplist klaar om te worden geparelstraalt, morgen worden ze opgehaald en hopelijk donderdag of vrijdag is tie af.

dan het zooitje naar IS-tuning....


net ff een HPI 2004 besteld. van de week ook ff een sportstuurtje bestellen en nog wat kleine dingen.

het frame was helemaal kaal van de week is in de verf gezet, nou zit er al het een en ander op, vanmiddag hebben ik en Ntt-freak ff de radiator erop gezet en de kabelboom eruit gevist. van avond hebben we een zooi gebeund in kappen voorkap begin een beetje vorm te krijgen maar ziet er nog nog niet uit het gaas wat erachter zit is ge grof en er moet nog meer in komen. voor de rest is de zadel weg voor een nieuwe zadelhoes van skyleer zwart met wit.

nou je ziet het er zit een hoop voordering in het project we houwe je op de hoogte en snel fotos van het frame enzo






 
oke morgen heb ik me hpi 2004

zojuist ff een sportstuur besteld. voor de rest zijn we bezig geweest met de kappen er komt al wat vorm in, en het blok is ook opgehaald is als het goed is morgen al klaar .

morgen fotos en hopelijk wat voorderingen
 
Ziet er wel tof uit, ben vooral benieuwt naar de "looks". Vind persoonlijk de rally echt een ongeloofelijk lelijke voorkant hebben.

de stnd versie hé! :*
 
hmm ze adviseren vzan prorace zelf de octaan 124....

voor de rest is de hpi 2004 binnen vanavond fotos