X.P.P Red Speed Rally

Evo-fire

joww gelukkig leef je nog geak kheb ook gezien op tv enz.. ver nice scoot en we w8t met liefde op eind resultaart:P suc6 verder

J²-Tuning
 
Heey Jeroen Eindelijk weer een update:P Ziet er allemaal gelikt uit! En die pijp presteerd Al goed dat weet je;):P Van het weekend eens een rondje blaazen met ze 2e:)

Keep on Tuning!
 
Echt tof dat je samen met je broer verder kan gaan, houdt je gedachten weer ff op wat anders.

Succes met revalideren en met de scooter :).
 
heey akky ziet er weer super uit;) kom volgend weekend wel weer ff langs en hoppe dat hij het dan doen :W en helemaal klaar maken bij de belg (fietsemaker) :P



JH zijn tuning uit vrouwenpolder het is de broer van x.p.p specail red sr tegen woordig zijn de niet zo actief meer.
 
dat had ik eerlijk gezegd niet gedacht, dat iemand die zoiets mee maakt gewoon weer doorgaat met ze hobby.

ik hoop dat het een enorme blazert word :)


rustig aan
 
Jo goed te horen dat het beter gaat !

Ma op foto 10,en 11 zeg je het dat je het een en ander er op hebt gezet.
te mooi licht er een slijptol naast -:- ?

maja ziet er verder super strak uit gaat wel knalle denk ik zo 8)

Slijtolletje ligt ernaast, maar niet voor de scooter. In de werkplaats wordt nog meer gedaan dan alleen deze scooter :)
 
Vet dat je de draad weer oppakt, maar ff een vraagje wat is JH tuning?:D

En je bent cker fietsenmaker?+ralf+

Nee, geen fietsenmaker.

Scooter wordt opgebouwt in de werkplaats van de plaatselijk 'fietsenmaker' Dit werkt voor ons wat makkelijk dan in onze eigen schuur, omdat daar beter gereedschap is en het werkt makkelijker (brug en meer ruimte).

;)
 
Back
Top