This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xavier....RIP

Jah, gecondoleerd........erg kut!!!
Ben zelf 4 vrienden verloren met auto-ongelukken.....weet hoe het voelt...
Maar jah......die helm he.....ben er zelf soms ook laks mee.
Maar jah...toch.....veiligheid boven alles
 
Originally posted by DwAAs
gecondoleerd met het verlies van je maatje
en jammer dat je de tijd niet ken terug draaien he hadden we het nog een x moeten afspelen en dat hij dan met een helm in die auto ramde wedde dat hij het dan had overleefd!

Tjeezzzz............ Wat gebruik jij foute smilies en taalgebruik, damn die doed verteld dat iemand die die kent overleden is aan ongeluk en dan kom jij met zo'n reactie :?
 
:'( dit is echt enstig als je dit me maakt


gecondoleerd voor de nabestaande ;(
dalijk om 4 uur ff journaal kijken op ned1
 
fok man, ik kende die gast heel vaag ergens van!!.... ik hoorde nl. dit verhaal vanmiddag ook van iemand (Igor, als je die mayb kent?) en die vertelde dat dus ook en ik heb die gast nl. wel eens gezien... Xavier met een hele snelle aerox... het stuur zat tegen de buddy aangevouwen ofzo, zo hard was de klap shit man echt kut echt klote dat dit soort dingen gebeuren RIP Xavier...
 
Gecondoleerd.

Nou wil ik toch wel weten, hij had voorrang moeten krijgen, maar de automobilist had hem nooit kunnen zien aankomen?

Hoe zit dat dan?

En je moet er nooit van uitgaan dat je voorrang krijgt. Je moet het niet gaan nemen, althans niet met een scootertje, van je ziet wat er van kan komen.

En al zat iedereen me wel af te snauwen om mijn mening van 16 jaar en ouder enzo en te jong en dat enzo, maar echt, als je langer meedraait in het verkeer en ook vanuit het perspectief van automobilst, dan ga je toch anders rijden en beter anticiperen.
 
Originally posted by StyliZ
ik denk dat een helm ook weinig zin had gehad met deze klap...
idd.. als zn stuur op z'n buddy zat, dan had de helm ook geen nut...
gecondoleerd en sterkte...