Xavier....RIP

Arnold MHR

Well-Known Member
Gistermiddag om omstreeks 16.00H is een goeie vriend van mij, Xavier uit Eindhoven, overleden.....

Op zijn Aerox met o.a een MHR 70cc is hij met ruim 110 km/h op een auto geklapt, die hem geen voorrang gaf. Automobilist kan de scooter echt nooit hebben zien aankomen, dus deze treft geen blaam. Zonder helm is hij frontaal in de zijkant van de auto gereden en op slag overleden.

Dit zet je toch wel aan het denken....ik rijd zelf ook met een nogal snelle setup en als ik dit zo hoor zou ik het liefst mijn scoot in de wilgen hangen.

Xavier, rust in vrede.

Arnold
 
Advertisement - register to remove this

sja, heeel erg kut, gecondoleerd

Maar dit geeft wel weer aan dat het neit slim is om zonder helm te gaan rijden, zeker met zulke snelheden en als het kan ook een beschermend pak, want als er wat gebeurd ben je dan iig beschermd
 
damn that sucked best wel erg zwaar.

Gecondoleerd dude.


Maarjah ik kan nie begrijpen dat er mensnen zijn die met die snelheden op blijkbaar onoverzichtelijke wegen geen helm dragen.

Ennne je hobby hoeft oook nie zoooo gevaralijk te zijn als je beetje nadenkt.

sterkte dude
 
Originally posted by Martijn
Gecondoleerd

toch ben ik van mening ( sorry als het nogal hard overkomt) dat die dan ook oerdom is om GEEN helm te dragen.........

Hier ben ik het mee eens, het is natuurlijk heel erg dat het zo is afgelopen maar ik vind het ook behoorlijk stom om met zoon snelheid geen helm te dragen. De vraag is alleen of hij het had overleefd als ie wel een helm op had gehad...

Gecondoleerd, veel sterkte er mee...
 
gecondoleerd met het verlies van je maatje
en jammer dat je de tijd niet ken terug draaien he :D hadden we het nog een x moeten afspelen en dat hij dan met een helm in die auto ramde wedde dat hij het dan had overleefd!
 
Originally posted by DwAAs
en jammer dat je de tijd niet ken terug draaien he :D hadden we het nog een x moeten afspelen en dat hij dan met een helm in die auto ramde wedde dat hij het dan had overleefd!

waar slaat dit nou weer op? :|
Als we de tijd "konden" terug draaien hadden we hem verteld dat er een leipe autombolist rijd en geen voorrang verleend en dat ie daarvoor moet stoppen! Plus dat hij nooit meer zonder helm mag rijden...
 
Inderdaad.....toch bedankt voor reacties.......en ik heb mijn twijfels over de helm...had maybe geholpen, maybe niet......

maar wel of niet zijn schuld, dat doet er niet toe, ben er flink kapot van
 
ik kende die gast ook vaag, en ik vind het erg kut voor zijn maten en familie enzo, maarja als je die gast zag rijden dan wist je eigelijk dat het een keer fout moest gaan,mja het blijft kut natuurlijk, eigen schuld of niet.
 
Back
Top