Wrede optische tuning Yamaha Neo's 2008

tijmen_4real

Well-Known Member
Hoi !

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een nieuwe, zilverkleurige, Yamaha Neo's (model 2008).

De wil ik graag wat meer optisch stylen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik hoop daarom dat er hier Neo's-bezitters zijn die mij wat dingen kunnen aanraden.

Welke vette, gave, wrede, te coole onderdelen kan je allemaal op een Neo's aanpassen? Wat heb je zelf gedaan?? (foto's!) En wat is er nieuw???

Greetz,

tijmen_4real 8)
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb al wat (witte) bandenmarkers en stickerssets besteld. Nu ben ik nog op zoek naar gave handvaten. Zijn deze moeilijk te verwisselen met de originele? Is de maat hiervan universeel of...?
 
alichtcarbonneos.jpg

"Monteer ook een rode achterlamp".

Is dit dan een soort van koepel die over de originele kap van de lampen heen gaat, of zijn de lampen standaard wit, en moeten deze vervangen worden door rode, waarna ik deze als vervangende kap er op zet ?
 
Dat is een kapje die gewoon je doorzichtige achterlicht kapje vervangt.

Een rood lampje is omdat je achterlicht rood moet zijn, en dit kapje maakt je achterlamp wit.

Ik zou gewoon je scooter overspuiten. 250 euro ofzo als je even zoekt voor een neos prof over te laten spuiten. En dan heb je al een uniek ding. Mooi kleurtje uitzoeken en eventueel zelf nog wat plamuren of polyesteren. Al die kleine optische veranderingen zie je toch bijna niet en kost bakken vol met geld terwijl je er imo maar weinig voor terug krijgt. Maar da's een mening.

Succes dr mee iig :)
 
alichtcarbonneos.jpg

"Monteer ook een rode achterlamp".

Is dit dan een soort van koepel die over de originele kap van de lampen heen gaat, of zijn de lampen standaard wit, en moeten deze vervangen worden door rode, waarna ik deze als vervangende kap er op zet ?

Hij heeft het nieuwste model van neo's dus die achterlichtkapje gaat niet passen
 
Back
Top