Str8 Optische parts

SebastianE said:
z kappen en onderkuip zijn vet :~

komt er ook nog wat voor ark?:) })

ja das een goeie, Arks zie je toch best veel rijden, en er is gewoon helemaal niks voor!:( als er een toffe underseat gemaakt zou worden zou die egt wel verkocht worden denks

maargoed ontopic denks..:p
 
Mark.S said:
ja das een goeie, Arks zie je toch best veel rijden, en er is gewoon helemaal niks voor!:( als er een toffe underseat gemaakt zou worden zou die egt wel verkocht worden denks

maargoed ontopic denks..:p

Nou ja , opzich ark heeft towg al best wel nette underseat ben het niet echt met je eens, denk dat het niet echt zal verkopen omdat de underseat std. al met dat BETA is uitgerust.

Oiiii
 
eenigste mooie dr aan is de onder kuip de rest is een beetje frabriek (bedoel met fabriek , dat er bijvoorbeeld een 2006 rox zou uit komen en er zou uit kan zien echt te simpel) en die motorschermen zijn er niet uit ,
 
Van mij mogen ze idd ook wel is met kappen voor een Ark komen, aan de andere kant, misschien valt er niks te fabriceren omdat ze van zichzelf al uber zijn :winner:

Ontopic:
Voorkap is idd niks, de Z-kappen daarentegen vind ik egt vet :W
 
Mark.S said:
ja das een goeie, Arks zie je toch best veel rijden, en er is gewoon helemaal niks voor!:( als er een toffe underseat gemaakt zou worden zou die egt wel verkocht worden denks

maargoed ontopic denks..:p

Daarom als je een beta ark hebt, en zelf wat polyesterd ben je snel origineel :p. voor mij hoeven ze niks voor beta te maken hoor ;)
 
Ziet er wel leuk uit maar blijf het zeggen beter blijven ze van die aeroxen af en gaan ze eens aan een kappen set werken voor een nrg,sr enz.
 
@ jelle@nrg : dat is de big bussiness... en idd.. voor een SR zou ook heel wat interesse zijn denk ik aangezien de standaard kappen best prijzig zijn. Net als bijv. FireFox
 
zou ook mooi zijn als er een keer gewoon setjes komen voor scooters waarvan je het niet verwacht , bijv. viva city oid , of firefox of zoiets..
 
3.jpg


1.jpg
 
Ehm.. Lelijk?:X die BCD koplampen zijn nog de mooiste imo:)


Furious Beta said:
Daarom als je een beta ark hebt, en zelf wat polyesterd ben je snel origineel :p. voor mij hoeven ze niks voor beta te maken hoor ;)

Ja dat klopt ook wel weer. Maarja mij is de zin overgegaan van dat plamuren:p dus ik ook het veel liever nu:D
 
Ik heb de complete set aangeschaft
- Blauw flip flop 11 delig STR8
- (BCD Achterkap)
- Koplamp STR8
- Stuur + Clamp STR8
- Wat GROF sportgaas
- Achterlicht Led

Zal over 1,5 week eens posten hoe de flip flop eruit ziet...
 
X187 said:
Ik heb de complete set aangeschaft
- Blauw flip flop 11 delig STR8
- (BCD Achterkap)
- Koplamp STR8
- Stuur + Clamp STR8
- Wat GROF sportgaas
- Achterlicht Led

Zal over 1,5 week eens posten hoe de flip flop eruit ziet...

ben benieuwd !

wil die str8 flipflop blauw mischien ook gaan halen... (flipflop is parelmoer toch?) heb een zwaar ongeluk gehad, kijken hoeveel de verzekering van de tegenpartij mij terug gaat dokken
 
melf #50 said:
zou ook mooi zijn als er een keer gewoon setjes komen voor scooters waarvan je het niet verwacht , bijv. viva city oid , of firefox of zoiets..
helemaal voor:p ik begin vivacity's zelfs even vaak als roxen te zien :| en nee, niet alleen met 40+ ers erop :p
 
Alleen die Z-kap is wel tof, voor de rest een beetje standaard, iemand die niet weet dat str8 bestaat, zou zeggen dat het TNT is, doe mij dan maar die achter kapjes van Kiesler,, plus een velgje(A):p

Koplamp vind ik dan weer wel tof..
 
Ik heb deze kappen ook alweer een tijdje thuis liggen in het metallic zwart. Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit erg goed vind en dat de kappen netjes zijn afgewerkt. In ieder geval beter als die TNT kappen.
De prijs/kwaliteit verhouding is in ieder geval ook 10x beter als bij TNT.
Ik zal nog wel een foto posten als ik ze erop heb zitten.
 
Back
Top