Optische tips voor mijn scooter.

Falcon3301

Laser xPRO
Hallo,

Ik heb een Suzuki Katana uit 2005 en ben hem een beetje zat zoals ie er nu uit ziet.

Een paar pics:

1284729085NDSCF2940.JPG

Hij is nu dus matzwart met metallic blauw, weet iemand een andere vette combinatie ?

1284729298NDSCF2941.JPG

Die kappen zien er zo niet uit, wil ze gaan polyesteren. Iemand een vet idee ?

1284729397NDSCF2945.JPG

Iemand een vet idee voor de velg ?

Alle ideën zijn welkom.
Besef wel dat het een lowbudget project is.

Ook wil ik er graag een sportstuur ophebben maarja, het tellertje is al € 100.- De stuurschakelaars komen op € 100.-

Dus dat is op dit moment niet te doen.

Dus heeft iemand een vet idee voor de kleuren en iets met de kappen, polyesteren bijv. (wat ik zoiezo al ga doen, de aparte kap delen worden 1 kap)

Hier een filmpje, je moet op de scooter die op 0:35 seconden langs komt letten, dan komt er op een bepaald moment een LAMBO ORANJE Katana voor bij en zo moet mijn voorkap dus worden, op die 'ribben' onderaan de neus, dat word helemaal dicht. En bij de achterkap moet de tank weg zijn maar dat zie je in het begin al, een zogenaamde underseat.

Suzuki Katana Tuning
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Ejt97hpNTtg"]YouTube - SUZUKI KATANA TUNING[/ame]


Dus heb je misschien een vette kleur combinatie, laat het me maar weten.

Groetjes
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als je die voorkap dicht poliesterd zou ik er gaten in boren in een bepaalde vorm en dan pas laten spuiten , Kleur ?? Zwart / Rood ?? witte velgen ?? Strobos in bouwen ?
 
Back
Top