This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wo 3

Status
Not open for further replies.
Veel geblaat in het luchtledige hier van mensen die duidelijk niet weten waar ze over praten. (ik ga geen namen noemen, you know who you are)

Zomaar ff een land gaan platbombarderen, of een volk is natuurlijk zinloos. Gelukkig weet amerika zelf dit wel.

Pff het idee dat sommige hier leider van een land zouden zijn, dan zou er nu niks meer van de wereld over zijn.

Mja jullie zijn ook nog te jong om politiek echt te kunnen begrijpen. Ik weet het niet eens, maar ik weet wel, dat het een vaag spel is. Politiek behoord nou eenmaal niet tot de intresses van de jeugd van tegenwoordig. Mij ook niet, daar niet van, maar dat betekent niet dat ik er helemaal niks van weet.

Ik zie dat sommige van jullie heel snel conclusies trekken tot bepaalde daders. Zolang niks zeker is zal er ook niks gebeuren.

En die Bin Laden, dat is de "leider" van de Taliban.

Het cynische is, is dat jaren terug, amerika deze zelfde Taliban wapens en dergelijke heeft geleverd in hun strijdt tegen communisme in Pakistan.

Maar nogmaals, al zou hij heel goed de dader kunnen zijn, je bent nog steeds onschuldig tot bewezen is dat je schuldig bent.

He

wisten jullie dat ene NOstradamus dit al voorspelt had? (hoorde ik via via)

Hij zei dat de 3e WO in het nieuwe millenium zou beginnen. De Bijbel loopt 1 jaar achter) En wel in een plaats dat lag op zoveel graden (weet niet precies), NEW York dus.
IK zelf geloof hier in. Als deze terroristen zwaardere wapens in handen krijgen zullen ze echt niet twijfelen en ze gebruiken, ze geven toch niks om mensen.
Die nostradamus kan best ens gelijk hebben. Hij heeft vele dingen juist voorspeld.
we hoeven alleen nog maar af te wachten hoe lang et nog gaat duren

Greetz.

Originally posted by Kakelbont
STelletje kanker pakistanen. Ze moeten het hele zooitje daar plat bomarderen, en snel want nou feesten ze nog.

greetz kakelbont

Makkelijke conclusie... Je moet handelen als de zaak een beetje bedaard is, dan handel je nuchter en doe je minder snel verkeerde dingen (nogal belangrijk, want deze beslissingen liggen op extreem hoog niveau)...

Greetz.

Originally posted by Arne@Piaggio

Nog iets leuks: precies 29 jaar geleden werden aanslagen in Munchen door Palestijnen gepleegd....

Ik neem aan dat je het over die gijzeling tijdens de spelen hebt?

Arne,dat was helemaal niet iets leuks!!!Vanwege de domme actie van de duitse Politie(toen hadden we nog niet zulke goed opgeleide agenten/militairen)tijdens die actie zijn er veel onschuldige mensen doodgegaan!!!!Terwijl de Israelische commandos notabene klaarstonden om hun werk te doen!!!Alleen ze lieten dat niet toe omdat ''zij''dat wel effe konden oplossen.Gevolg>bloedbad!!!!Echt trieste actie was dat.Als men die Israelische commandos hun werk had laten doen was het vast veel beter afgelopen vanwege hun expertise met dit soort acties!!!!Maar ja dat is ook maar een speculatie he!!!
:|

[offtopic] waar kan ik die teksten van nostradamus lezen op het net? dit gewoon uit nieuwsgierigheid [/offtopic]

Zieke terroristen, de kanker met die gasten.
Mja wahid heeft ook een heel klein beetje gelijk, amerika bemoeid zich met alles. Ook toen ze opeens Irak gingen bombaderen, dat is toch ook niet normaal.

Bush is echt een oorlog mannetje, hopelijk blaast ie al die palestijnen (of wie et ook heeft gedaan) op.

Originally posted by bond007

en stel je voor:
die piloot moest zijn vliegtuig laten crashen....

Aller eerst:
Dit is gewoon niet meer normaal, deze mensen die dit gedaan hebben hebben gewoon geen ruggengraat in hun lijf!!!!!!!

En die piloten die hadden ze al neergestoken. En die terroristen zijn zelf veder gevlogen. Kamicazen piloten worden die gasten genoemd.
Die hebben dus trainingen gehad om dit te veroorzaken. Gewoon te gek voor woorden.
mzzl

Originally posted by Hebo-47.6mm

Je kunt ook eventjes reageren op mijn reply en er niet overheen lullen!!!!!

Wahid: ik heb me nooit zo verdiept in die aanslagen van die Palestijnen toen....

als je die shit van nostradamus moet geloven gaat die oorlog tot ong. 2028 duren en zal 1 op de 5 landen vernietigd worden

:'(

Wahid: ik heb me nooit zo verdiept in die aanslagen van die Palestijnen toen....

Erg jammer dan!!!
Maar dan moet je dat ook niet gaan aanhalen he!!!

Originally posted by SRally

Als je goed kijkt staat dat leider tussen aanhalingstekens.

Ik hoef verder niet uit te gaan leggen wat dit betekent.

Dat had ik wel gezien maar het klopt gewoon niet.

Originally posted by Hebo-47.6mm

Erg jammer dan!!!
Maar dan moet je dat ook niet gaan aanhalen he!!!

Ik noemde het alleen....kan een toevalligheid zijn maar ook iets anders. Verder heb ik er niks over gezegd.

Ik noemde het alleen....kan een toevalligheid zijn maar ook iets anders. Verder heb ik er niks over gezegd.

Lees er maar eens wat over dan.Is ebst interessant om te weten!!!!Dat was namelijk het moment dat de Europese regeringen gingen inzien dat men goed getrainde mensen daarvoor nodig had.Dat was min of meer de aanleiding voor eenheden zoals de *BBE etc!!!!

*Bijzondere bijstands eenheid

Status
Not open for further replies.