Jaspah Nu ook een GC slet.. 3 March 2006 #22 sjaakie :W cilinder is netjes geworden.. marly heeft net werk geleverd. succes met de zippa!
Sjaak WNH crew 3 March 2006 #24 bedankt voor alle complimenten. ik zal binnenkort ook aan et plamuren gaan dan maar, ideeen zijn welkom! en wim bedankt dat je die foto even voor me plaats et is idd erg netjes geworden.
bedankt voor alle complimenten. ik zal binnenkort ook aan et plamuren gaan dan maar, ideeen zijn welkom! en wim bedankt dat je die foto even voor me plaats et is idd erg netjes geworden.
Blue Shark www.Blue-Shark.tk 3 March 2006 #25 MC levert precies wel net werk! 9||6 Knap project! knallen maar
race_typhoon Well-Known Member 3 March 2006 #26 JasperdB said: sjaakie :W cilinder is netjes geworden.. marly heeft net werk geleverd. succes met de zippa! Click to expand... Sjah.. logisch Marly zat al met een frees in zn hand, toen jij nog niet eens pizza's bezorgde +ralf+
JasperdB said: sjaakie :W cilinder is netjes geworden.. marly heeft net werk geleverd. succes met de zippa! Click to expand... Sjah.. logisch Marly zat al met een frees in zn hand, toen jij nog niet eens pizza's bezorgde +ralf+
Ronnie Well-Known Member 4 March 2006 #27 Ook al iemand met dezelfde uitlaat:W Wordt nog een heuze trend... Succes met je scooter, ben benieuwd naar het vermogen..
Ook al iemand met dezelfde uitlaat:W Wordt nog een heuze trend... Succes met je scooter, ben benieuwd naar het vermogen..
Blom Te zwaar 4 March 2006 #28 IK ben benieuwd wat het gaat scoren. Zal wel goedkomen denk. Spreek je nog wel. EN ronna, blomma heeft ook die knalpijp.
IK ben benieuwd wat het gaat scoren. Zal wel goedkomen denk. Spreek je nog wel. EN ronna, blomma heeft ook die knalpijp.
ZipMHRTeam Scooter retired 4 March 2006 #30 Die RS24 ziet er herkenbaar uit. Ziet er al mooi uit, al enig idee wat je gaat doen met de kappenset kwa kleurstelling?
Die RS24 ziet er herkenbaar uit. Ziet er al mooi uit, al enig idee wat je gaat doen met de kappenset kwa kleurstelling?
Cra-c-c I'm back 4 March 2006 #31 <] Sander said: Sjah.. logisch Marly zat al met een frees in zn hand, toen jij nog niet eens pizza's bezorgde +ralf+ Click to expand...
<] Sander said: Sjah.. logisch Marly zat al met een frees in zn hand, toen jij nog niet eens pizza's bezorgde +ralf+ Click to expand...
Sjaak WNH crew 4 March 2006 #32 zit te denken aan zilver met donker rood niemand heb zeker zin om een fotoshopie te maken? alleen wat bedoel je met een rs24 die herkenbaar is? heb em namelijk van een maatje van mij gekocht. Last edited: 4 March 2006
zit te denken aan zilver met donker rood niemand heb zeker zin om een fotoshopie te maken? alleen wat bedoel je met een rs24 die herkenbaar is? heb em namelijk van een maatje van mij gekocht.
Sjaak WNH crew 5 March 2006 #34 was je een beetje dronken gister troepa je hebt om 4 uur naar me huistelefoon gebeld:X
Cra-c-c I'm back 5 March 2006 #40 Het skigebied: Portes du Soleil, in Frankrijk en grenst aan Zwitserland. Dit was een dalgebied in Zwitserland .... Ciao
Het skigebied: Portes du Soleil, in Frankrijk en grenst aan Zwitserland. Dit was een dalgebied in Zwitserland .... Ciao