Windows Vista

Advertisement - register to remove this

idd ralfje ;)
vertel het mij is..
want ik hoor allemaal rare verhale dat het te goed beveiligd is enzo..
maar het moet er wel mooi uitzien
 
In echte functionaliteit zijn er niet zo'n bijstere verbeteringen die ik ben tegengekomen. Maja ik werk er nu al weer bijna 3 maanden mee, ik weet echt niet meer hoe XP was.. :x
 
Illegaal verkrijgen van Vista schijnt wel erg moeilijk te zijn. Ik bedoel dan, de uiteindelijke versie zoals die ook in de winkel ligt incl. updates etc etc etc
 
ik vind niets BETER aan vista alleen de lay out

ik vind dat je veel minder functionaliteiten hebt, zoals moet je eens vinden om je ip adres te veranderen, of om iemand op je harde schijf te laten ?

ook zitten sommige functies er gewoon niet meer op of VEEL te ver weg

maar andere functies zijn wel leuk zoals flip3D ETC

nuja al dit euvel heb ik zelf meegemaakt maar ik moet er wel bijzeggen dat het met BETA RC2 was, maar het zou me verwonderen dat de final ZO veel verschilt ...
 
heej, ff een vraagje,

als ik windows vista aanschaf, moet ik dan 32 of 64 bit hebben?

mijn laptop heeft:

Hp
genuine intel(R) CPU
T2400 @ 1,83 GHz
987MHz, 1,00GB

er zit ook een sticker op met designed for windows xp, windows vista capable
 
heej, ff een vraagje,

als ik windows vista aanschaf, moet ik dan 32 of 64 bit hebben?

mijn laptop heeft:

Hp
genuine intel(R) CPU
T2400 @ 1,83 GHz
987MHz, 1,00GB

er zit ook een sticker op met designed for windows xp, windows vista capable


Ik geloof dat die T2*** processoren (de "yonah") nog gewoon 32 bits is, en ze pas vanaf de core 2 duo over zijn gegaan naar 64 bits.
 
Dual Cores gaat zeer goed opdraaien op Vista,

En minimale eisen van de geheugen is 1gb voor vista, het is zeer zwaar windows en maakt alle gebruik van de geheugen en meer effectiever dan xp.
 
M'n pa heeft hem net geinstalleerd op virtueel werkstation.

Geen id hoe het werkt verder, vind alleen de office2007 gebaseerd op vista, zeer onoverzichtelijk
 
Illegaal verkrijgen van Vista schijnt wel erg moeilijk te zijn. Ik bedoel dan, de uiteindelijke versie zoals die ook in de winkel ligt incl. updates etc etc etc

Het is momenteel erg makkelijk te doen, je moet wel een beta key hebben voor de huidige methode. Daarna is registreren/valideren en updaten geen enkel probleem.

ik ga nieuwe laptop koop dus krijg dan een vista 'upgradekaart' ofzo. dat is wel gratis neemk aan?

Het is niet gratis, staat er meestal ook bij. Er worden zogeheten nominale kosten in rekening gebracht voor verzenden en administratie. Het zou neerkomen op zo'n 15 á 35 euro.
 
Vista is te kraken!!

Ik heb een versie van vista via school gekregen en als ik in de BIOS de tijd stil laat staan of verachteruit dan blijft hij geldig.

dit werkt als je een activatiecode hebt voor de 30 daagse versie
 
Illegaal verkrijgen van Vista schijnt wel erg moeilijk te zijn. Ik bedoel dan, de uiteindelijke versie zoals die ook in de winkel ligt incl. updates etc etc etc

'schijnt moeilijk te zijn', de hearsay begint weer :p

Geen problemen mee, ook activeren en updates niet.
 
Back
Top