Windows Live Messenger probleem

Mark.S

Well-Known Member
hallo.

ik heb een probleem met mijn messenger. Als ik me aan wil melden met mijn account komt er dit te staan:

Je schermnaam kan niet worden gewijzigd. Probeer het later opnieuw

En dit terwijl ik met een ander account me wel aan kan melden. Ik heb al minstens 10 keer live messenger op nieuw gedownload en geinstaleerd maar dat helpt niet.
Ik heb gelezen dat dit probleem wel eens vaker voor komt, alleen de oplossing die gevonden is helpt bij mij ook niet, namelijk:

C:\Documents and Setting\(GEBRUIKERSNAAM)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
en daar zal je vast een map vinden met je email als naam.
wis die map (je zult wel je emoticons enzo kwijtraken ! )
maak iig een backup voordat je hem wist!
Bij mij helpte het iig.

Weet iemand nog een andere oplossing?

thnx alvast:)

edit// ojah het is foutcode: 80072745
 
Advertisement - register to remove this

al geprobeerd andere messenger ff te installeren? misschien kan je daar een foutje eruithalen over dat met je msn naam zodat live messenger het weer doet..
 
@ Cinisi: al geprobeert, msn 7.5 geinstalleerd, maar deed het ook niet, maar ligt mss aan de oude versie

@ mechanic: geen idee:p
 
Iemand een idee wrom ik nooit een nieuwe schermafbeelding kiezen kan?
Was @ vorige msns ook, ik download live => ff weg.
En dan komt t weer terug.
 
k heb sowieso sinds deze week veel problemen met live messenger, blijft geen kwartier normaal aangemeld, valt vaak uit enzo...
 
Live gedoe is dikke poep zeg.
Als ik hem opstart, is het me toch een potje sloom, bleh!

Dus ik heb nu gewoon weer oldskool msn 8) Eerste versie ofzo.
Alleen die meldt mij om het kwart af, goed irri. Gaat al paar weken zo, dus msn nu zelden meer! Bevalt me prima zo ..
 
Iemand een idee wrom ik nooit een nieuwe schermafbeelding kiezen kan?
Was @ vorige msns ook, ik download live => ff weg.
En dan komt t weer terug.
Dat had ik dus met die beta2, nieuw plaatje, niemand die het zag behalve ik, en als ik opnieuw opstartte waren alle wijzigingen die ik had gedaan weer ongedaan :+
 
Back
Top