Probleem met Windows Media Player

Wesley S.

DE EMHAER BOY!
Goedennacht,

Ik wou een filmpje bekijken van internet, en dat werd geopened met Windows Media Player.
En dan zie ik opeens dit (zie foto). Dit is bij alle filmpjes die ik af wil spelen in WMP..

Weet iemand hoe je dit oplost ?

rt2t8p.jpg


EDIT: Je ziet vaag genoeg op de screenshot een zwart beeld, maar het probleem is dus dat ik geen normale kleuren heb. Maar allemaal in die hitte-gevoelige kleuren, dus: Groen/Rood/Oranje/Paars/Blauw etc. etc.

Zoals je bij deze foto ziet, alleen dan met het filmpje:

verhuur_warmte_beeld_cameras_medium.jpg




Alvast bedankt.

mvg,
Wesley
 
Advertisement - register to remove this

denk iets van een dooie codec oid... is het echt bij alle filmpjes of alleen van een bepaald type?

Owh, en staat alles van de kleurenkiezer enzoo beetje normaal (beeld -> opties -> kleurenkiezer)? kan natuurlijk een of andere 1 april grap van iemand zijn geweest :p
 
denk iets van een dooie codec oid... is het echt bij alle filmpjes of alleen van een bepaald type?

Owh, en staat alles van de kleurenkiezer enzoo beetje normaal (beeld -> opties -> kleurenkiezer)? kan natuurlijk een of andere 1 april grap van iemand zijn geweest :p

Hij doet et met alle bestanden, als of ik 1 of andere modus heb geactiveerd...

Maar die kleurenkiezer is alleen voor de rand er om heen en niet voor de kleuren van het beeld..
 
eeeh, jah, sorry, had de video-instelling moeten zijn, tis al laat O-)

Mja, als ie het met alle bestanden heeft zal het geen codecje zijn... als je een andere videospeler (winamp/VLC/Media Player Classic oid) probeert, heeft ie het dan ook?
 
Back
Top