Wii

ZELDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OWNEDDD !!


Gister dus een hele dag Zelda aan het gamen geweest, wat speelt dat heerlijk zeg :D !
Het is net de versie die ik gespeeld heb op de N64 alleen het richten gaat nu dus met de remote , echt zo lekker :W
 
SCARFACEEEEEE

Te vet gewoon:D beetje mensen uitmoorden, drugs verkopen echt volop lauw:p
Alleen somige missie's zijn echt moeilijk:X

Echt een aanrader;)
 
Was wel lache spel vond ik. Beetje veel van hetzelfde en beetje GTA look a like, maar voor ff wel grappig.
Wil ook wel een Wii maar kost hoop centjes die ik er niet voor wil uitgeven, als ie in prijs zakt, wat wel ff kan duren koop ik r wel 1 :D
 
ik zou het niet echt aanraden, heb een omgebouwde wii, heb nu zo'n beetje alle spellen die uit zijn, inclusief de nieuwste zoals rockstar tafeltennis en zo, het is alleen leuk als je met meerdere bent, er zijn gewoon geen super goede releases, RE4 vond ik tot nu toe het enige leuke spel, waarschijnlijk verkoop ik hem ook binnenkort om plaats te maken voor een Witte Ps3 (uiteraard ook omgebouwd :))
 
Dat houdt me ook tegen.
Alleen het spellenaanbod al is nix, daarom koop ik hem niet. Alleen RE4 lijkt me zeer vetjes, maar deze het ik al grijs gespeeld op de PS2 en heb dus geen zin om dit opnieuw te doen. Maar als de prijs omlaag gaat ga ik er wel over nadenken, dan is het geen grote uitgave. Je bent nederlander of je bent het niet+pippi+
 
Zelda is wel goed te doen hoor, maar moet je wel van houden..

Ik vind het wel tof om te spelen maar meer als mn broedert er mee bezig is samen met zn homie (die is zelda freak, heeft alles 8P)
 
Zeggen er idd meerdere, maar houdt er totaal niet van.
Dusja, w88 op RE5, als die met zo;n pack komt is het misschien wel aan te raden om te kopen. Heb alle RE spellen liggen, vette spellen :W
 
Kick!

Een wii is dus echt wel vet he!
Een maatje van me heeft hem en we zijn nu diehard aan het tennissen samen, heb het hele weekend al spierpijn :D
 
Even een enorme kick uit het diepe dal :p

Heb vandaag Guitar hero world tour superbundel besteld met drums :love:

Ik speel al een tijdje gewoon guitar hero, maar die drums zijn echt te vet voor woorden.. Ik heb hem al uit kenne proberen en het is heel realistisch!
Hoe harder je slaat, hoe harder het klinkt echt supervet gewoon :W

Zijn er nog meer mense hier die guitar hero spelen?
 
Wie hierzo hebben ook een wii en dus ook guitar hero. Maar wat is dat focking moeilijk zeg, ben nu op hard en heb het toch wel lastig.
Maar hoe werkt dat eigelijk met dat ombouwen en downloaden enzo? Dit lijkt me eigelijk wel vet releaxt! Dus heeft er iemand wat info of een link naar een site ofzo?
 
De wii fit is al heel lang niet meer leverbaar, bij bol.com is hij er pas weer in April ofzo dus ik denk dat dat ook geldt voor de rest van NL. Je kan het beste ff op marktplaats zoeken, daar worden ook nog nieuwe aangeboden.
 
Zover ik weet hebben ze hier in de stad (Roermond) nog een aantal wii fit dingen liggen :)

Ik heb nu aardig wat spellen, maar WWE blijft toch wel echt een tof spel, misschien wat kinderachtig maar ik vind het wel tof met die wapens :W
 
Back
Top