Wie weet er een goede uitlaat??

beta_ark

Banned
Ik zoek een goede uitlaat, het klote is wel dat die gehomologeerd moet zijn van me pa(politie)dus weet iemand iets?? liefst een beetje goed.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by beta_ark
:mad: :mad: :mad: je moet men pa geen eikel noemen aersch alleen ik mag dat ik zit jouw moeder en vader toch ook nie uit te scheiten, dat doe je gewoon niet. Begrenzer eruit zal moeilijk gaan me dealer wil dat niet doen omdat ie weet dat men pa een flik is. En zelf kan ik dat niet want er zit nog een extra buisje aan en weet niet hoe dat in elkaar zit.

djees relax dude.....

ik weet zeker dat bart het niet als uitschelden bedoelde maar meer als uitdrukkelijk laten weten dat hij het nooit zo zou doen. En dat het nergens over gaat. homologatie pijpje gaat ook te hard dus heel dat E3 keurmerk is grote bull en jou pa houdt daar nog steeds aanvast..

vriendjes?? :-:
 
ga het eerst dan thuis uitvechten voordat je op het forum gaat vragen welke uitlaat goed is. en denk na wat je wilt. wil je 45km/h of niet. zo niet nou dan ga je er over praten met je vader he, lijkt me wel zo eerlijk. als je niet van plan bent standaard te gaan rijden dan zeg je dat toch gewoon...... maar das mijn mening. en als je eruit bent kom je hier met je sleutelvragen of opvoertips
 
Eeen gehomologeerde uitlaat is geen bullshit.
Het mag eropstaan als die niet meer dan de max. snelheid rijd
(45 in belgië, kweet niet hoeveel in nederland) Boven deze snelheid is deze niet toegelaten en ook veboden. En als ze je dan tegen houden ben je hem ook kwijt
En dat van men pa is waar het is een eikel. Gewoon omdat die wout is mag ik van hem 60 rijden. Anders had er allang een andere uitlaat en dergelijke opgestan. Maar ik heb hem gezegd als ik 18 ben doe ik ermee wat ik wil.
 
ja nou je bent een beetje inconsequent bezig

- gehomologeerde uitlaat : max. 45km/h in Nederland
als je gepakt wordt geen probleem uiteraard

-gehomologeerde uilaat onbegrenst : bv. 60km/h
als je gepakt wordt ben je het zaad

-alle andere uitlaten : 80-100-120 km/h?
als je gepakt wordt ben je ook het zaad


als je 60 mag rijden wordt je nog gepakt, dat heeft dan toch geen zin. als je een gehomologeerde (grafwoord) uitlaat nou 45km/h laat lopen, ok. maar als je hem harder laat lopen kun je net zo goed een betere/snellere uitlaat kopen.
 
Originally posted by beta_ark
dat weet ik maar probeer dat maar is tegen men pa uit te leggen.

JA, ik heb daar ook ervaringen mee.
Probeer eerst eens het idee uit z'n hoofd te praten dat je als je onbegrensd (met orig of andere uitlaat) je scooter kwijt raakt, dat kan dus never nooit.
Ja wat kan ik nog meer zeggen, mijn vader wou eerst ook niet dat ik hard ging maar door te blijven zagen stemde hij toch toe om mijn sr onbegrensd te laten maken:) En na nog meer doorzagen heb ik het voormekaar gekregen dat ik er morgen een giannelli Spl eronder mag zetten, wat zeg ik? mag? ik heb hem zo enthousiast gemaakt ik moet die uitlaat er wel van hem opzetten!!:p :p :p

Dus mijn tip: Blijf discusieren en overtuig hem van je gelijk

suc6
gr33ts
 
Last edited:
Ik wil ff een paar dingen duidelijk maken:

Er is een giannelli sport pro 6 EN een giannelli sport pro cee dit zijn dus 2 verschillende uitlaten en de sport pro6 cee bestaat dus niet!.. De sport pro 6 is NIET gehomonogwattus en de sport pro cee wel (komt door dat daar een prop in zit) en over die belachelijke radical, daar zou ik dood nog niet eens mee willen rijden laat staan levend o.k?
 
Back
Top