wie weet de goede combenatie

D

Deleted member 11432

Guest
hallo,

k krijg mn dr niet echt aan t lopen hij gaat niet harder al 70 k heb van alles geprobeerd. setup:

Malgutiphantom f12 lc
dr 70 untuned
12 mm carb <--- :(
fly clutch
gianelli shot.
oja doppler krukas

wie kan me beetje opweg helpen met rollengewicht drukveer en trekveertjes,
nu heb ik er de zwaarste doppler veer in zitten. rollen weet ik nie uit mn hoofd.

alvast bedanktz

Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Heej, ik heb ook een phantom met DR untuned....
En ik denk dat als je een grotere carb neemt dat het dan al een stuk beter gaat!
moet je denken aan 17,5 / 19 mm carb?
met mijn setup haal ik ong. 100 echte km/h....
Verder heb ik een Gele malossi drukveer en 4,5 gram rolletjes

jah ok maar harder als 70 haalde ik met mn originele al, mn rollers en drukveercombenatie klopt voor geen kanten, dus als iemand beetje kan vertellen welke richting ik in moet...

jah wat noem je overtoeren, hij blijft constant op hetzelfde toerental, jah na van loop van tijd gaat hij iets hoger in toeren maar dat is als de snaar niet meer hoger gaat. oppakken doet hij super. k zal nog zwaarder moeten, moet alleen een richting hebben moet meer als 30 km op en neer rijden voor wat rolletjes en drukveertjes. dus als ik weet wat ik ongeveer nodig heb is het ok, precies goed afgestelt maakt me niet zoveel uit als hij maar harder gaat als 70...

als je nog geen andere vario hebt zou ik die eerst kopen , scheelt heel wat afstel werk en ergernis , ik zelf gebruik vaak Hebo omdat die nu eenmaal goed werken maar je zou ook malossi kunnen nemen. als je een hebo vario zou nemen zou ik je aanraden 4,1 gram te proberen met malossi gele drukveer en dan komen de trekveren later wel.

met std vario zou ik eens rond de 4 gram gaan zitten met een gele malossi veer.
zware drukveren zijn meer voor het grote werk zoals speed etc..

mm jah k had eerst ook ong zoiets, denk probeer t toch ff, geel is ong 15% toch?? nowujahtoch bedankt, kan dnek ik beter eerst een andere carb kopen :p

Back