Wie weet er een goede uitlaat??

beta_ark

Banned
Ik zoek een goede uitlaat, het klote is wel dat die gehomologeerd moet zijn van me pa(politie)dus weet iemand iets?? liefst een beetje goed.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by beta_ark:
Ik zoek een goede uitlaat, het klote is wel dat die gehomologeerd moet zijn van me pa(politie)dus weet iemand iets?? liefst een beetje goed.

Als je pa cop is, dan kan je em beter std laten...

Greetz & no offence
 
Of je pa weggooien
rolleyes.gif
 
ja kan ik doen maar ik denk niet dat mijn pa bij het afval gaat liggen dus....
Een gehomologeerde technigas is die slecht??
gewoon dat klein buisje dat eraanhangt eraflassen. En dat ik sneller rijd geeft niet want ik heb een begrenzer, naar rechts pinken en ik rijd 50. Dat weet men pa toch niet(mijn moeder wel)
 
Dat hij snel is maakt niets uit maar hij moet gewoon gehomologeerd zijn anders kunnen de wouten waar ik woon die in beslag nemen versta je. Ik heb een begrenzer mijn pa zal denken dat ik 55 km/u rijd terwijl het 80-90 zal zijn op teller met goede gehomologeerde uilaat.
 
Klopt, maar z'n pa ligt gewoon de hypocriete eikel uit te hangen, DUS koopt hij maar gewoon een geHOMOlogeerde uitlaat, daarna sloop je gewoon de begrenzers eruit... Tadaa, jij blij, pappie blij...

Greetz.
 
:mad: :mad: :mad: je moet men pa geen eikel noemen aersch alleen ik mag dat ik zit jouw moeder en vader toch ook nie uit te scheiten, dat doe je gewoon niet. Begrenzer eruit zal moeilijk gaan me dealer wil dat niet doen omdat ie weet dat men pa een flik is. En zelf kan ik dat niet want er zit nog een extra buisje aan en weet niet hoe dat in elkaar zit.
 
Back
Top