This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wie kan mij helpen??

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Benji, bekijk eerst haar profile eens... En met een Overrange zal de drukveer niet perse het probleem zijn hoor...
mjah, jij kent er meer van dan ik, bij mij was het in ieder geval zo opgelost. Ze kan het toch altijd eens proberen hé, zo een veer kost toch niet veel. anders zou ik het niet weten, het toerental bij het aangrijpen is goed, alleen niet echt constant dus ofwel drukveer ofwel rollen. Ik dacht drukveer, maar aangezien die dip maar op hoge toeren is kunnen het misschien toch de variorollen zijn. Tussen 8000 toeren en 12500 toeren is er wel veel verschil, en aangezien variorollen het toerental constant houden... Wat denk jij? trekveertjes zullen het wel niet zijn, want hij grijp goed aan, en voor de rest kan het afstelwerk zijn.

Dus, wat denk je?
a. variorollen
b. drukveer
c. afstelling (lucht)
 
Voor de laaste keer die Samba is laagtoerig!!!!! waarom luiserd er GVD niemand naar me!!
Hij is ontworpen op de oude Evo70 , daarop heeft ie met de juiste rollen een super koppel. Kijk alleen al naar de lengte en inhou van de uitlaat , die kan NOOIT veel toeren maken.

Oplossing is dus zwaardere rollen monteren
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Owkee... dus heeft de "snelle" MHR-pijp @Minarelli geen hoge tail... Weer wat geleerd...

die snelle heeft wel een hoge tail
 
Originally posted by Benji-V.
sterkere drukveer nemen (ik denk dat je trekveertjes verwart met de drukveer, je zei trekveer en drukveertjes, bij mijn weten is het een drukveer en trekveertjes.)

Ik heb dus een Polini 2G Evo koppeling en die heeft 2 Drukveertjes inplaats van trekveertjes. En als ik trekveer zei en drukveertjes dan bedoelde ik drukveer en drukveertjes
 
Tussenin in Caps Lock

 
Originally posted by kimberly


Ik heb dus een Polini 2G Evo koppeling en die heeft 2 Drukveertjes inplaats van trekveertjes. En als ik trekveer zei en drukveertjes dan bedoelde ik drukveer en drukveertjes
ah zo, wel een rare koppeling moet ik zeggen...
 
Originally posted by kimberly
Nu draai ik wel weinig toeren
jah, dat is ook de bedoeling van een laagtoerige uitlaat, een laagtoerige uitlaat moet laagtoerig draaien, het is omdat je toerental te hoog licht dat je motor kracht verliest en zo een ferme dip heeft.
 
Originally posted by Benji-V.
jah, dat is ook de bedoeling van een laagtoerige uitlaat, een laagtoerige uitlaat moet laagtoerig draaien, het is omdat je toerental te hoog licht dat je motor kracht verliest en zo een ferme dip heeft.


Zo he wat een logica dat had echt helemaal niemand kunnen verzinnen.
JEZUS

En kimberly ik bedoel hjou wniet maar die andere gasten die gebinnen te blaten over een team pijp en een C20
 

qua expansie gedeelte is het toch gewoon hetzelfde, alleen loopt de tailpijp anders of zie ik dat nou verkeerd:?