This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wie kan mij helpen??

Originally posted by Patrick
de team2000 versie net zoals op piaggio dus?
ik hoop niet die andere MHR pijp, die is zoals Joor al zei nou niet echt geweldig. laagtoerig door de verneukte en dunne bocht.

Ja die ja, maar dan voor mina
 
Originally posted by kimberly
Sorry jongens, dit is dus de oude setup ( ik zal hem eens bewerken als ik tijd heb ). Er zit dus nu een compleet overrange in.


Woeiz
dat zie je niet vaak
meisje met mhr goodies en zelfs met overrange :W

9||6 9||6
 
Originally posted by kimberly


Ja die ja, maar dan voor mina

Ken die pijp wel ja. Dat is zekers wel een goede en naar mijn idee beter dan de samba pijp. Weet bijna wel zeker dat ie hoogtoeriger is dan de samba.
 
Originally posted by kimberly


Ik heb dus die malossi die recht naar ondere loopt en gelijk naar achter ( net als c20 ) en niet eerst naar de zijkant als een blackswan

Goedzo!
 
Team pijp op mina kan niet tippen aan de C20.
En die samba is gewoon laagtoerig!! 13k RPM in ur dreams.
Hij is ontworpen op de oude Evo 70. Daarop heeft ie een super koppel en rijdt dan nog vrij pittig. Kijk hoe groot ie is.
 

Zij weet wel hoe een C20 presteerd, want die heb ik van haar overgekocht. Of heb je die niet op je huidige setup gehad?
Welke presteerde dan beter?
 
Originally posted by EdvolutioN


Zij weet wel hoe een C20 presteerd, want die heb ik van haar overgekocht. Of heb je die niet op je huidige setup gehad?
Welke presteerde dan beter?

En dat voegd toe?

Maar Bart dat is de team pijp deze is wel beter dan de gewone mhr. Heeft niet zon 8erlijke lange bocht.
 
 
Originally posted by EdvolutioN


Zij weet wel hoe een C20 presteerd, want die heb ik van haar overgekocht. Of heb je die niet op je huidige setup gehad?
Welke presteerde dan beter?

De c20 heb ik alleen maar op m'n getunde MHR gehad en dus niet meer kunnen testen op de EVO omdat hij voordat de EVO erop kwam al verkocht was aan jou
 
Originally posted by JohnB


En dat voegd toe?


Wat dat toe voegT?
Jij suggereert dat ze beter voor een C20 kan gaan. Ik zeg dat ze die al heeft gehad, en vraag HAAR (niet jou) welke pijp beter presteerd op haarsetup. Maar ze kan het dus niet vergelijken i.v.m andere cilinder.
 
Originally posted by Patrick
de team2000 versie net zoals op piaggio dus?
ik hoop niet die andere MHR pijp, die is zoals Joor al zei nou niet echt geweldig. laagtoerig door de verneukte en dunne bocht.

Originally posted by kimberly


Ja die ja, maar dan voor mina

Hier staat toch zwart op wit dat jij beweert de Team2000-pijp voor Minarelli te hebben...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2




Hier staat toch zwart op wit dat jij beweert de Team2000-pijp voor Minarelli te hebben...

Oké sorry, heb het misschien verkeerd over laten komen, maar het ging mij voornamelijk om de bocht, dat je weet dat hij recht naar onder loopt en niet eerst naar de zijkant
 
sterkere drukveer nemen (ik denk dat je trekveertjes verwart met de drukveer, je zei trekveer en drukveertjes, bij mijn weten is het een drukveer en trekveertjes.) ik had ook zoiets, laag aangrijpen, hogere toeren, even blijven hangen, doortrekken, flinke dip en dan weer goed doortrekken, er zit een +30% drukveer in m'n koppeling nu, hij zou alleen wat hoger moeten aangrijpen, dus nog effe stuggere trekveertjes steken. Probeer gewoon effe een sterkere drukveer.
 
Benji, bekijk eerst haar profile eens... En met een Overrange zal de drukveer niet perse het probleem zijn hoor...