Originally posted by mhr#27
Ik denk dat de rollen nog wel iets lichter mogen.
Een mhr vario zal denk ik ook nog wel helpen.
Daar staat multivar, geen mhr!Originally posted by nicolas
In haar profile staat dat ze er een heeft. Maar probeer eens te kijken naar je koppelingshuis en v-snaar ofzow en desnoods naar je vertanding.
Originally posted by Patrick
sja, ik weet dat rood het stugste is voor mina. maar probeer eens een blauwe pia drukveer van malossi.
Originally posted by JohnB
Doe er zwaardere rollen in.
Samba is niet zo hoogtoerig zoals ik vermeld had. Bij de max 11,5 k hou dt het wel op
probeer dus is 4,5 gram
Originally posted by kimberly
Wat doe ik dus giganties verkeerd?
Originally posted by Alfonso1
Als dat zo is 11.500 rpm , dan is het wel een hele SLECHTE uitlaat ( voor jou setup), dan denk ik zelf dat je het probleem alleen kan oplossen met een andere pijp, dit zou best kunnen verklaren waarom het verschil met die Fhantom en jou zo klein is, je hebt gewoon een "TE MILDE" uitlaat....
Alfonso
Originally posted by kimberly
Heb net even 4,3 gr rollen getest (3x4,7 en 3x3,9 dacht ik ) en er is dus zwaar veel koppel bij gekomen. RPM op top is rond de 12250.
Ik kijk morgen wat het verschil is met de phantom, en anders wordt het gewoon weer de team 70 uitlaat eronder.
p.s. wie kan mij vertellen op wat voor toerental ongeveer de team70 uitlaat zijn vermogen afgeeft i.v.m afstellen.
Originally posted by mhr#27
Daar staat multivar, geen mhr!
Al sla je me dood.Originally posted by Bart Nrg Mc2
Wat is dan het verschil volgens jou, Jasper? Op Minarelli welteverstaan
Originally posted by Joor
Die Jeffrey heeft ook die Sambo Competition pijp. Die draait zeker 13.000... Was die WWW waarvan Ivo de grafiek op 2stroke poste... Dit lijkt me dus uitgesloten...
Originally posted by Joor
Team uitlaat is zeker die met die kronkel in de bocht? 12.500 ofzo. Is geen snelle uitlaat i.i.g.