k lees ze gewoon eff kort door in de winkel... :X
(ben je Nederlander ofnie? +ralf+ )
neej, maar als er dan iets leuks in staat dan koop ik em, zoals xsh scootertjes en straks de Ktp Area...
maar verder, is het blad flink achteruit gegaan, minder blaadjes, minder 'nuttige' dingen, altijd de l00ste vragen, en het kost je nog 2,95 ook... :L
Nou ik weet nog wle dath et vroeger tof was he! Toen was dit forum er nog niet, dan heb ik het ds over 4 of 5 jaar terug, toen stond ik er zelfs nog in, EGT weet ik ook nog, de sleutelaar van de groep, ohnee toch niet etc/
ik kocht em vroeger voordat ik een scooter had :L
Koop em al ong. een jaar niet meer omdat ik al het meeste weet wat erin staat door de forums en forum is gewoon relaxer
Nou ik weet nog wle dath et vroeger tof was he! Toen was dit forum er nog niet, dan heb ik het ds over 4 of 5 jaar terug, toen stond ik er zelfs nog in, EGT weet ik ook nog, de sleutelaar van de groep, ohnee toch niet etc/
De tijden dat er eerst een wit/rode Max Biaggi in stond uit Waddinxveen, die 115 km/u zou lopen... Met een speciaal aangepaste Top Performances 70cc cilinder + een hele speciale Giannelli-uitlaat [Giannelli kenden we nog niet, laat staan een spectaculaire uitlaat met kevlar demper]... Achteraf was dit gewoon een NR-X, en een SR in foute kleurstelling :+
Daarna nog een scooter uit W'veen met een geel/oranje achtige Storm/Typhoon, wederom met een TP 70cc + MK-uitlaat die harder zou lopen als de SR... Dit was Joor's eerste scooter volgens mij...
In die tijd op Joël's site terechtgekomen, en wat rondgekeken...
Na al die jaren doen ze tegenwoordig alsof ze me kennen