This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wie gebruikt z'n scooter voor op straat??

mja ik heb de beta voor de fun en de ice voor mijn werk

setup ice :
Athena Alu 70(hebo) 17,5mm en een reverse.

rijdt best pittig, vooral in het centrum van adam

ik rijd met de speedake overal naartoe, hijs al 1x in beslag genomen voor teveel vermogen. Binnekort 19sept (uit me hoofd) moet ik daarvoor voorkomen....

Originally posted by Blaze
mja ik heb de beta voor de fun en de ice voor mijn werk

setup ice :
Athena Alu 70(hebo) 17,5mm en een reverse.

rijdt best pittig, vooral in het centrum van adam

Zuipt zeker ook best wel he Blaze???

Ach t is gewoon zo, eerst rij je 50cc dan 70 en als je dan weer terug moet naar 50 dan is scooterrijden gewoon niet leuk meer.. je mist dan iets..

Originally posted by Mark@Typhoon

Nou 15+ Ok is wel iets te hoog gegrepen hoor voor mijn setup.. Hoop eerder op 10 ofzo

weet ik wel

Maarre ik bedoelde duzz de "echt" extreme setups zijn niet geschikt als vervoersmiddel

Mja Zip is voor op straat maar niet elke dag natuurlijk

Met me runner toendertijd reed ik wel met mhr70 + mhr team pijp naar school Nooit gepakt...

Zuipt zeker ook best wel he Blaze???

tja ik ben eigenlijk niet anders gewent.
heb bijna altijd met 70cc of meer gereden.....

maar ben ook een paar keer goedgepakt.
misschien was het toch niet zo slim om met een 100cc crosser naar mijn werk te gaan 8P

nieteens ?

wat vonden ze ervan dan?

mocht het niet

ze trapten niet in mijn fantastische acteertruk dat ik er geen verstand van had en dat hij maar 65 reed.

dus halve dag in de bak |(

stomme pliesie

mja je bent geen Die Hard Scootersjaak als je niet doorgaat met vlammen 8)

Gebruik mijn NRG gewoon voor dagelijks gebruik...
Maargoed,...zo snel istie ook weer niet. Maar wel sneller dan al die mensen die zichzelf zo stoer vinden met een onbegrensde scoot + NRG/ZX

Heb je er wel bij gehuild dan? Beetje acteren moet wel profi gebeuren natuurlijk.

Enne die cel wordt je wel uitgelaten als je heel hard schreeuwt dat je claustrofobie hebt. Heb ik ok gedaan met zat hoofd maar werkte niet .

Ach t is gewoon zo, eerst rij je 50cc dan 70 en als je dan weer terug moet naar 50 dan is scooterrijden gewoon niet leuk meer.. je mist dan iets..

20cc om precies te zijn

Ik rij dus niet op straat met snelle scooters, bij ons is de politie ook best flauw...

Toch ga ik over een tijdje m'n straat-NRG ook een beetje opkietelen, aangezien ik dat ding eigenlijk nooit [nuttig] gebruik... En dan zien we wel weer, het gaat tegenwoordig best goed hier [lees; wordt weinig gecontroleerd]...

ik heb maar 1 scooter(daarmee ben ik geloof ik een uitzondering hier ) maar heb em nieuw gekocht en was dus duur genoeg. heb nu een hele milde setup(bida s2/hebo vario) en daar rijd ik mee naar school alleen wel uitkijken voor rollerbanken :| :| want boetes zuigen hard

Ik rij gewoon dagelijks over de weg, ik zie laatste tijd alleen maar smeris-auto's en geen motoren, en voor die auto's ben ik niet bang

Ik zei tegen mezelf toen ik me 70evo en c16 erop pleurde dat ik alleen nog savonds en zondags ging rijden, maar ben zo gewend dat ding te pakken (heb maar 1 scoot btw en een snor Ciao) dat ik er nu overal mee heen rijdt, ken om de 2 dagen tanken maar nog nie gepakt gelukkig, maar ik rijd altijd in de polder om naar ergens te komen, daar ken je ook hard blaze, want vind het nie verstandig om op het fietspad je gas open te trekken terwijl er een groep school kinderen rijd.

maar ik ben al aan het minderen met rijden, want alles slijt als de tering.

Ook ik heb maar 1scoot. En ik rij er dus 1x per week mee naar school en gewoon af entoe 's avonds vlammen op industrie terrein

owhja dit is dus met MHR70 + team2000 pijp + binnenrotor, etc.